Річний звіт діяльності закладу освіти за 2024-2025 н.р.

 У минулому 2024/2025 навчальному році заклад організовував свою  діяльність відповідно до законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», Указу Президента України №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (із змінами), Постанов КМУ, наказів, розпоряджень, рекомендацій, листів Міністерства освіти та науки України, Управління освіти та гуманітарної політики, Стратегії розвитку закладу, Статуту закладу, Освітньої програми закладу, затверджених Положень, правил, процедур, критеріїв, реалізовував заходи щодо вдосконалення своєї діяльності.

         Основними напрямками роботи закладу у 2024/2025 навчальному році були забезпечення безпеки, свободи вибору, рівного доступу до освіти усіх учнів та забезпечення безперервності здобуття освіти в умовах воєнного стану. Гарантування усім учасникам освітнього процесу як фізичної так і ментальної безпеки та постійної психологічної підтримки. Надання якісних освітніх послуг, надолуження освітніх втрат, цифровізацію освітнього процесу, реалізацію Держстандарту базової середньої освіти НУШ.

         Освітнє середовище закладу є безпечним, комфортним, розвиваючим, вільним від будь-яких проявів булінгу, насилля, дискримінації. У закладі, створено сучасні умови для навчання та праці, обладнано укриття для тимчасового перебування учасників освітнього процесу, Клас безпеки. Територія закладу налічує 2 га та містить  квітники,  дитячий майданчик, спортивний майданчик, зони для відпочинку та фізичного розвитку учнів. У освітньому закладі функціонує 8  навчальних кабінетів, 4 класні кімнати, Клас безпеки, спортивна зала, бібліотека, їдальня, кімната медичної сестри, кімната соціального педагога і психолога, кабінет директора, методичний кабінет, учительська, комбінована майстерня, музейна кімната та кімната народознавства.

         Навчальні кабінети оформлені згідно Положення про навчальний кабінет з сучасними технічним забезпеченням, оновленими меблями, стендами, дидактичними, роздатковими матеріалами, цифровими ресурсами. Шість навчальних кабінетів оснащені інтерактивними комплексами, усі кабінети та класні кімнати обладнані комп’ютерами/ноутбуками. Класні кімнати для учнів початкових класів знаходяться на першому поверсі, облаштовані відповідно до вимог НУШ. Вони містять осередки для різних видів роботи: навчання, читання, зберігання наочності та навчального приладдя, експозицій, робочі місця вчителів. Заклад підключений до мережі інтернет та Wi-Fi, робочі місця педагогічних працівників забезпечені доступом до мережі. Для висвітлення роботи наповнюється сайт закладу та сторінка в соціальній мережі на яких батьки, громадськість ознайомлюються з результатами роботи, новинами, діяльністю закладу, досягненнями вчителів та учнів.

         Бібліотека розвивається як інформаційний центр. Приміщення та облаштування бібліотеки використовуються для проведення бібліотечних занять, культурно-освітніх заходів, наявні тематичні бібліотечні виставки, що сприяють формуванню ключових компетентностей  учнів. Бібліотека нараховує 6398 екземплярів, з них: 3513 примірників художньо-методичної літератури та  2885 підручників. Бібліотека оснащена комп’ютером, підключена до мережі інтернет та Wi-Fi, продовжує наповнюватись матеріалами як бібліотечно-інформаційний центр.

         На належному рівні організовано роботу з безпеки життєдіяльності та охорони праці. Для учнів та працівників закладу проводились інструктажі з охорони праці, пожежної та техногенної безпеки, мінної, радіаційної безпеки, безпеки життєдіяльності, навчання, заходи з цивільного захисту, правил евакуації, поведінки в умовах воєнного стану, виникненні надзвичайних ситуацій тощо.

         Системно проводиться робота із запобігання та протидії булінгу, насиллю, дискримінації, реалізації питань дотримання принципів академічної доброчесності, адаптації учнів до освітнього процесу та психологічній підтримці усіх учасників освітнього процесу. Для учнів та батьків розроблені пам’ятки, рекомендації, розміщені навчальні матеріали на сайті закладу, для учасників освітнього процесу проведені тренінги, заняття, організоване навчання на освітніх платформах.

         Складений соціальний паспорт закладу та класів. В результаті громадського огляду виявлено:

дітей-сиріт-3 ;

дітей з інвалідністю- 1 ;

дітей з багатодітних сімей -  6 ;

дітей з малозабезпечених сімей-  0;

дітей учасників АТО-  1;

дітей на диспансерному обліку-0 ;

дітей постраждалих від ЧАЕС- 2,

ВПО – 9

Дітей, загиблих воїнів -  4

         Відповідно до Порядку організації харчування в закладах освіти, затвердженого Постановою КМУ від 24 березня 2021 р. №305 (із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ№  786 від 28.07.2021, №823 від 11.08.2021, №871 від 18.08.2021, №549 від 01.06.2023, №1145 від 04.10.2024) у закладі є гаряче  харчування. Але так ,як діти навчаються дистанційно ,то  харчування було відсутнє.

         У закладі використовується система оцінювання рекомендована МОНУ, що включає принципи, форми, методи, критерії, процедури та правила оцінювання. Оцінювання учнів 1-4 класів здійснювалось у процесі: формувального оцінювання, метою якого відстеження особистісного розвитку учнів й ходу опановування ними навчального досвіду як основи компетентності та побудову індивідуальної освітньої траєкторії особистості; підсумкового оцінювання, метою якого є співвіднесення навчальних досягнень учнів з  обов'язковими/очікуваними результатами навчання, визначеними Державним стандартом/освітньою програмою з усіх навчальних предметів. Результат оцінювання особистісних надбань учня/учениці у 1-4 класах  виражено вербальною оцінкою, а об'єктивних результатів навчання учня/учениці у 1-2 класах - вербальною оцінкою, у 3-4 класах – рівневою оцінкою.

         Відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти  та наказу МОН від 02.08.2024 №1093 проводилося оцінювання результатів навчання учнів 5-7 класів. Основними функціями оцінювання було: формувальна, констатувальна, діагностувальна, коригувальна, орієнтувальна, мотиваційно-стимулювальна, розвивальна, виховна. Оцінювання результатів навчання учнів здійснювалось згідно з вимогами до обов'язкових результатів навчання, визначених Державним стандартом на основі  компетентісного підходу.  Оцінювання  дало інформацію про досягнення результатів навчання на певному етапі освітнього процесу. Результати оцінювання виражені в балах (від 1 до 12) та/або в оціночних судженнях.

         Напочатку ІІ семестру 2024/2025 навчального року у школі було 10 класів, із них 1-4-х – 4 класи, 5-8 класи –4 класи, 10-11-х – 2 клас. 9 клас – відсутній. Мова навчання – українська.

Станом на 10.06.2025 року кількість учнів становила 77. Середня наповнюваність учнів у 1-4-х класах складала – 6 осіб, 5-8 класів – 11 осіб,10-11 класи – 4 особи. За ІІ семестр 2024/2025 н.р. із школи вибуло 0 учнів , прибуло – 0 учнів. Кількість учнів на кінець ІІ семестр 2024/2025 н.р.  становить –77 учнів.

 

Із них За підсумками ІІ семестру 2024/2025 н.р. із 76 учнів 1-11 класів:

11 учнів 1-2-х класів – вербальне оцінювання;

13 учнів 3-4-х класів – рівневе оцінювання;

52 учнів 5-8,10-11 класи – бальне оцінювання.

За підсумками ІІ семестру 2024/2025 н.р. із 52 атестованих учнів 5-11-х класів закладу освіти закінчили ІІ семестр на високому і достатньому рівнях –15(21) учень, що складає 29,4% (32.3%) від загальної кількості, з них 0 (4/6,1%) учнів – на високому рівні.

За результатами навчального року учні 5-11 класів мають рівень навчальних досягнень, що відповідає вимогам навчальних програм з усіх предметів, тобто було досягнуто запрограмованого результату.

Загальні результати навчальних досягнень учнів школи ІІ ступеня становлять:

Кількість

учнів

Рівні навчальних досягнень

% якості

Високий

Достатній

Середній

Початковий

44

-

11

33

0

25%

(28,9%)

Рейтинг класів ІІ ступеня: 5 клас

Загальні результати навчальних досягнень учнів школи ІІІ ступеня становлять:

Кількість

Учнів

Рівні навчальних досягнень

% якості

Високий

Достатній

Середній

Початковий

8

-

4

4

-

25%

 

Учні випускного класу були звільнені від складання ДПА.  9 клас в закладі освіти у 2024-2025 році був відсутній.

         Випускники 11 класу були зареєстровані для складання НМТ. Із 4 учнів було зареєстровано один, який успішно його склав.

         Відповідно до статті 9 Закону України «Про освіту», Освітньої програми заклад забезпечував право здобувати освіту в різних формах.  0 учнів навчалося за інституційною очною формою (денна),  0 учнів за індивідуальною (екстернат). 1 учень – педагогічний патронаж.

         Враховуючи безпекову ситуацію, місткість найпростішого укриття (приміщення подвійного використання), освітній процес в закладі був організований в змішаному режимі, в одну зміну. Дистанційно навчалися діти, які знаходяться на підвезенні за допомогою спеціальної онлайн-платформи. У межах платформи учні, вчителі мають особисті облікові записи, пошту, диски, класи та доступ до інших додатків Google. Під час організації навчання було дотримано принцип академічної свободи вчителів у виборі інструментів, форм і методів навчання, враховано технічні можливості забезпечення вчителями та учнями.

         Освітній процес забезпечували  16 педагогічних працівників:

4 вчителя (25%) вчителів мають кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»,

8 вчителів ( 50% )- «спеціаліст першої категорії»,

3 вчителя (18.75%) – «спеціаліст другої категорії»,

1 вчитель(6.25%) -«спеціаліст».

 Впродовж року усі педагогічні працівники підвищили свій професійний рівень шляхом курсової перепідготовки при СОІППО, дистанційно. Відповідно до статті 51 Закону України «Про повну загальну середню освіту» усі педагогічні працівники підвищили не менше 10 відсотків загальної кількості годин із вдосконалення знань, вмінь і практичних навичок у частині надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесу та у частині роботи з учнями з особливими освітніми потребами. Усі 100% вчителів, що викладатимуть у 8 класі НУШ, пройшли підвищення кваліфікації вчителів, які забезпечують здобуття освіти учнями НУШ. Вчителі отримали сертифікати за навчання на освітніх платформах та участі у вебінарах «На урок», «Всеосвіта», «Google» «Ранок», MCFR, Едера, Прометеус тощо. Чергову атестацію пройшли 37.5% вчителів, рівень педагогічної майстерності протягом минулого року зріс на 12.5 %.

         Головні зусилля було зосереджено на створенні цифрового освітнього середовища, професійному розвитку вчителів різними засобами, зокрема Гул-сервісами, використанням хмарних технологій, освітніх платформ, соціальних мереж, залучення зовнішніх ресурсів та активізації внутрішніх для задоволення професійного інтересу вчителів, вдосконалення ними власної педагогічної практики, підтримка в реалізації вчителями власної програми професійного розвитку, надання допомоги педагогічним працівникам у освоєнні нових інструментів освітньої діяльності, створені творчої атмосфери, ефективному втілені інновацій та постійній психологічній підтримці в умовах воєнного стану.

         Система методичної роботи охоплювала як колективні так і індивідуальні форми реалізації, як традиційні так і інноваційні. Педагогічний колектив  приймав активну участь у всіх формах методичної роботи. У рамках роботи над науково-методичною темою закладу вчителі брали участь у роботі розширених засідань, засіданнях педагогічних спільнот. Педагогічні працівники закладу ділилися власним досвідом та  презентували і поширювали свої напрацювання серед колег.

         Вчителі активно працювали з обдарованими та здібними учнями, залучали їх у участі у конкурсах, турнірах, олімпіадах.

Результатом роботи є –

 3 призові місця у Всеукраїнському творчому конкурсі «До Дня Святого Миколая»,

20 призових  місць в інтернет- олімпіадах «На Урок» та «Всеосвіта», 

20 місць в обласних конкурсах,

1 місце у Всеукраїнському інтерактивному конкурсі «Кенгуру»,

1 місце у Всеукраїнському конкурсі «Подорож на Південний полюс»

4 місця у Брейн-ринзі-2024 м.Київ.

Один  вчитель відзначений грамотою відділу освіти.

Учні активно долучалися до волонтерської діяльності, організовували  благодійну акцію на підтримку ЗСУ.

         Впродовж року моніторинговою групою було вивчено якість та результативність викладання предметів: технології, фізична культура, початкові класи(3клас).

Проведено внутрішні моніторинги: адаптації учнів 1 та 5 класів, результатів навчання учнів, відвідування занять, реалізації освітнього процесу в 1-11 класах. Результати узагальнені наказами та довідками.

         У закладі впроваджується Стратегія розвитку, Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти, Положення про внутрішній моніторинг, Положення про академічну доброчесність тощо. До реалізації  залучалися усі учасники освітнього процесу. Впродовж року робочою групою проведено самооцінювання за 2 напрямками «Управлінські процеси» та «Безпечне середовище».

Проведено 10 педагогічних рад, 11 оперативок, 2 загальних зборів колективу, звіт директора закладу.

         Заклад забезпечує відкритість прозорість та інформаційність своєї роботи та бере участь у реалізації ряду програм, проєктів: «ІСУО», «АІКОМ»,  «АІКОМ2», інформатизація управлінської діяльності з використання програмного засобу Курс.Школа, застосунків Google.

Популярні дописи з цього блогу

Освітня програма