Довідка про підсумки моніторингу якості викладання навчальних предметів за І семестр 2024/2025 навчального року

 Довідка про підсумки моніторингу якості викладання навчальних

предметів за І семестр 2024/2025 навчального року

 

Відповідно до наказу Міністерства освіти та науки України від 16.01.2020 №54 «Про затвердження Порядку проведення моніторингу якості освіти», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 лютого 2020 за №154/34437, Положення про порядок проведення внутрішнього моніторингу якості освіти, річного плану роботи закладу та з метою моніторингу результатів навчання учнів,  із 16 по 20 грудня  проведено моніторинг якості викладання навчальних предметів за І семестр 2024/2025 навчального року. Моніторингом були охоплені  навчальних предметів, що викладаються у 5-11 класах.

Навчальні предмети

Класи

Кількість учнів

Високий , кількість %

Достатній ,кількість %

Середній, кількість  %

Початковий , кількість %

Середній бал за І семестр 2024/2025

Якісний показник за І семестр 2024/2025

Порівняння. Якісний показник за І семестр 2023/2024

Українська мова

5-11

52

 

24/46

28/54

-

6

46

43

Українська література

5-11

52

1/2

24/46

27/52

-

6

48

50

Англійська мова

5-11

52

1/2

17/33

34/65

-

7

35

34

Зарубіжна література

5-11

52

1/2

20/38

31/60

-

6.2

40

40

Історія України

5-8,

10-11

52

1/2

17/33

34/65

-

6.6

35

27

Всесвітня історія

7-11

40

2/5

11/27

27/68

-

6.4

32

45

Громадянська освіта

10

4

2/50

1/25

1/25

-

8,3

75

33

Музичне мистецтво

Мистецтво

5-8

44

13/29

15/34

16/37

-

7.8

63

72

Образотворче мистецтво

5-7

28

8/28

13/47

7/25

-

8

65

64

Математика

5-6

12

2/17

6/50

4/33

-

6

67

58

Алгебра

7-11

40

3/7

8/20

29/73

-

6

27

40

Геометрія

7-11

40

3/7

11/28

26/65

-

6

35

34

Астрономія

11

4

 

1/25

3/75

-

5

25

60

Пізнаємо природу

5-6

12

-

7/59

5/41

-

7

59

38

Біологія

7-8,

10-11

40

-

18/45

22/55

-

6

45

30

Географія

6-11

45

5/11

11/24

29/65

-

6.2

35

49

Фізика

7-11

40

1/2

11/28

28/70

-

5.7

30

37

Хімія

7-11

40

 

15/38

25/62

-

6

38

35

Трудове навчання

8

16

1/6

5/31

10/62

-

5,8

37

53

Технології

5-7,

10-11

36

15/42

9/25

12/33

-

7

67

68

Інформатика

5-11

52

10/19

16/31

26/50

-

7

50

46

Основи здоров’я

8

16

 

5/31

11/69

 

6

31

40

Фізична культура

5-11

51

8/16

19/37

24/47

-

7.3

53

56

Здоров’я та безпека

5-7

28

2/7

14/50

12/43

-

6,8

67

38

Етика

5 -6

12

-

8/67

4/33

-

7

67

38

У порівняні з минулим роком якісний показник:

Знизився  із 

української літератури,

всесвітньої історії,

музичного мистецтва та мистецтва,

алгебри,

астрономії,

географії,

фізики,

трудового навчання,

технологій,

основ здоров’я,

фізичної культури.

залишився незмінним із

зарубіжної літератури

підвищився  з

української мови

англійської мови

історії України

громадянської освіти

образотворчого мистецтва

математики

геометрії

пізнаємо природу

біології

хімії

інформатики

здоров’я, безпеки та добробуту

етики

         Найвищі результати з    громадянської освіти(75%), найнижчі  - з алгебри(27%),астрономії(25%).

Висновки та рекомендації:

1. Якість викладання навчальних предметів у І семестрі 2024/2025 навчального року визнати задовільною.

2. Вказати вчителю Вязовику Є.В.  на найнижчий якісний показник з предмету алгебра (27%) та астрономії(25%) .

3. Вчителям закладу:

3.1. Ознайомитись із результатами моніторингу навчальних предметів за І семестр 2024/2025 навчального року на шкільному сайті, у розділі «Моніторинг».

                                                                                                 До 03.01.2025

3.2. Враховувати результати моніторингу при складанні календарно-тематичного планування на ІІ семестр 2024/2025 навчального року.

                                                                                                До 03.01.2025

3.3. Опрацювати, повторно, з учнями вимоги програм, критерії, правила, процедури оцінювання.

                                                                                                До 16.01.2025

3.4. Провести індивідуальні, групові консультування, заняття з предмету з метою надолуження освітніх втрат.

                                                                                                      До 13.01.2025

3.5. Передбачати, в поурочних планах, різнорівневі завдання для учнів із початковим та високим рівнями знань, час на повторення вивченого матеріалу.

                                                                                                Постійно

3.6. Ознайомити учнів із результатами моніторингу

                                                                                               До 15.01.2025                                                   

 

 

Заступник директора з НВР                                Ольга ДАВИДЕНКО

Популярні дописи з цього блогу

Освітня програма