Річний звіт діяльності закладу освіти за 2022-2023 н.р.

 У минулому 2022/2023 навчальному році заклад організовував свою  діяльність відповідно до законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України в сфері освіти» від 24 березня 2022 року № 2157-ІХ, Указів Президента України №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», наказів, розпоряджень, рекомендацій Міністерства освіти та науки України, Управління освіти та гуманітарної політики, Стратегії розвитку, Статуту, Освітньої програми закладу, розробляв та впроваджував положення, принципи, порядки, правила, критерії діяльності, реалізовував заходи щодо вдосконалення роботи закладу.

    Освітнє середовище закладу є безпечним, комфортним, розвиваючим, вільним від будь-яких проявів насилля. У закладі, створено комфортні і безпечні умови навчання та праці, обладнано укриття для тимчасового перебування учасників освітнього процесу, Клас безпеки. Територія закладу налічує  2га та містить парк, квітники, стадіон, дитячий та спортивний майданчики для відпочинку та фізичного розвитку учнів. У освітньому закладі функціонує 8 навчальних кабінетів,  4 класні кімнати, Клас безпеки, спортивна зала, бібліотека, їдальня, кімната медичної сестри, кімната соціального педагога і психолога, кабінет директора, методичний кабінет, учительська, комбінована майстерня. Навчальні кабінети оформлені згідно Положення про навчальний кабінет з сучасними технічним забезпеченням, оновленими меблями, стендами, дидактичними, роздатковими матеріалами, цифровими ресурсами. П’ять навчальних кабінетів оснащені інтерактивними комплексами, усі кабінети та  класні кімнати обладнані комп’ютерами/ноутбуками, проєктором, принтерами(4 кабінети), ламінаторами(2кабінети). Класні кімнати для учнів початкових класів знаходяться на першому поверсі, облаштовані відповідно до вимог НУШ. Вони містять осередки для різних видів роботи: навчання, читання, зберігання наочності та навчального приладдя, експозицій, робочі місця вчителів. Заклад підключений до мережі інтернет та Wi-Fi, робочі місця педагогічних працівників забезпечені доступом до мережі. Для висвітлення роботи наповнюється сайт закладу та сторінка в соціальній мережі на яких батьки, громадськість ознайомлюються з результатами роботи, новинами, діяльністю закладу, досягненнями вчителів та учнів.

Бібліотека закладу освіти використовується не лише для видачі підручників та зберігання літератури. Приміщення та облаштування бібліотеки використовуються для проведення бібліотечних занять, культурно-освітніх заходів, наявні тематичні бібліотечні виставки, що сприяють формуванню ключових компетентностей  учнів, не містить літератури російською мовою. Бібліотека нараховує   2356 примірників художньо – методичної літератури,       підручників, оснащена комп’ютером.

Для учнів та працівників закладу проводились інструктажі з охорони праці, пожежної та техногенної безпеки, мінної, радіаційної безпеки, безпеки життєдіяльності, навчання з цивільного захисту. правил евакуації, поведінки в умовах воєнного стану,  виникненні надзвичайних ситуацій тощо.

Системно проводиться робота із запобігання та протидії булінгу, насиллю, дискримінації, реалізації питань дотримання принципів академічної доброчесності, адаптації учнів до освітнього процесу а психологічній підтримці усіх учасників освітнього процесу. Для учнів та батьків розроблені пам’ятки, рекомендації, розміщені навчальні матеріали на сайті закладу, для учасників освітнього процесу проведені тренінги, заняття, організоване навчання на освітніх платформах.

У закладі складені соціальний паспорт. В результаті громадського огляду виявлено:

дітей пільгових категорій-39 : 

дітей-сиріт-5 ;

дітей з інвалідністю- 1;

дітей з багатодітних сімей -8 ;

дітей з малозабезпечених сімей-15 ;

дітей учасників АТО-3;

дітей на диспансерному обліку-0 ;

дітей постраждалих від ЧЕС-2 ,

ВПО -5.

Протягом 2022-2023 навчального року харчування в закладі було відсутнє. Цілий навчальний рік заклад працював дистанційно.

 У закладі освіти розроблено систему оцінювання, що включає принципи, форми, методи, критерії, процедури та правила оцінювання. Оцінювання учнів 1-4 класів здійснювалось у процесі: формувального оцінювання, метою якого відстеження особистісного розвитку учнів й ходу опановування ними навчального досвіду як основи компетентності та побудову індивідуальної освітньої траєкторії особистості; підсумкового оцінювання, метою якого є співвіднесення навчальних досягнень учнів з  обов'язковими/очікуваними результатами навчання, визначеними Державним стандартом/освітньою програмою з усіх навчальних предметів. Результат оцінювання особистісних надбань учня/учениці у 1-4 класах  виражено вербальною оцінкою, а об'єктивних результатів навчання учня/учениці у 1-2 класах - вербальною оцінкою, у 3-4 класах – рівневою оцінкою. Відповідно до рішення педагогічної ради, протокол від №1, учні 5 класу оцінюються рівнево І семестр,з ІІ семестру – бальне оцінювання.

Основними видами оцінювання результатів навчання учнів  5-11 класів є тематичне, семестрове та річне. Оцінювання здійснюється у процесі повсякденного вивчення результатів навчальної роботи учнів, а також за результатами перевірки навчальних досягнень учнів: усної (індивідуальне, групове, фронтальне опитування), письмової (діагностувальна, самостійна, контрольна робота, тестування тощо) з усіх навчальних предметів, крім курсів за вибором.

У освітньому закладі створено всі умови для отримання знань учнями і здобуття якісної освіти. Впродовж 2022/2023 року навчалося 80 учнів,  функціонувало  9 класів. Початкову освіту здобували  26   учнів, базову середню – 42 учні, повну загальну середню освіту – 12 учнів. Середня наповнюваність класів - 8 учнів.

Із них навчальний рік закінчили і мають:

високий рівень досягнень  6 учнів  (8.9 %);

достатній рівень 19  учнів ( 28.4  %);

середній рівень 38  учнів ( 56.7  %);

початковий рівень знань мають 4  учнів ( 6%);

Учні  1-4 класів оцінені вербально та рівнево. Учні 4, 9,11 класів були звільнені від складання ДПА. Дев’ятий  клас закінчили    3 учнів, 11 клас – 6 учнів. Усі діти до 18 років охоплені навчанням.

 Відповідно до Освітньої програми, заклад працював за п’ятиденним робочим тижнем, з профільним предметом  українська мова.В закладі для учнів 10-11 класів   було організовано вивчення  курсів та факультативів. Враховуючи безпекову ситуацію, освітній процес в закладі був організований в дистанційному режимі. Дистанційне навчання в  закладі  відбувається із  використанням технологій дистанційного навчання- Google Classroom- Google Meet; спеціальної онлайн-платформи, в межах якої учні, вчителі мають особисті облікові записи, пошту, диски, класи та доступ до інших додатків Google. Під час організації навчання було дотримано принцип академічної свободи вчителів у виборі інструментів, форм і методів навчання, враховано технічні можливості забезпечення вчителями та учнями.

Освітній процес забезпечували  17  педагогічних працівників:

18% вчителів мають кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»,

54% - «спеціаліст першої категорії»,

6% – «спеціаліст другої категорії»,

22%- «спеціаліст».

 Впродовж року усі педагогічні працівники підвищили свій професійний рівень шляхом курсової перепідготовки при СОІППО.

Усі 100 % вчителів, що викладатимуть у 6 класі НУШ, пройшли підвищення кваліфікації вчителів, які забезпечують здобуття освіти учнями 5-9 класів ЗЗСО відповідно до нових методик згідно з концепцією НУШ, вчителі отримали сертифікати за навчання на освітніх платформах та участі у вебінарах «На урок», «Всеосвіта», MCFR, Едера, Прометеус тощо. Чергову атестацію пройшли 17.7% вчителів, рівень педагогічної майстерності протягом минулого року зріс на  5.8%.

Головні зусилля було зосереджено на створенні інформаційно-освітнього середовище професійного розвитку вчителів різними засобами, зокрема Гугл-сервісами, використанням хмарних технологій, освітніх платформ, соціальних мереж, залучення зовнішніх ресурсів та активізації внутрішніх для задоволення професійного інтересу вчителів, вдосконалення ними власної педагогічної практики, підтримка в реалізації вчителями власної програми професійного розвитку, надання допомоги педагогічним працівникам у освоєнні нових інструментів освітньої діяльності, створені творчої атмосфери, ефективному втілені інновацій та постійній психологічній підтримці в умовах воєнного стану.

Система методичної роботи охоплювала як колективні так і індивідуальні форми реалізації, як традиційні так і інноваційні. Педагогічний колектив  приймав активну участь у всіх формах методичної роботи. У рамках роботи над загальношкільною науково-методичною темою «Формування конкурентноспроможної, соціалізованої особистостів, громадянина-патріота, шляхом упровадження сучасних інноваційних технологій на засадах компетентнісного підходу» взяли участь у роботі розширених засідань, на яких обговорювалися накази, розпорядження, листи Міністерства освіти та науки України, рекомендації щодо впровадження Державного стандарту базової школи, підготовка і проведення предметних олімпіад, вибір підручників, використання модельних програм тощо. Для ознайомлення з нормативними документами, Новим положенням про атестацію педагогічних працівників.

Для удосконалення освітньої діяльності вчителі пройшли навчання мінної безпеки від Prometeus. Впродовж року педагоги презентували досвід роботи у періодичних виданнях, на освітніх платформах.

Вчителі активно працювали з обдарованими та здібними  учнями, залучали їх у участі у конкурсах, турнірах, олімпіадах. Результатом роботи є –

- Всеукраїнська інтернет-олімпіада «На урок» Весна 2023 – 4 клас.3 учнів;

- Всеукраїнська інтернет-олімпіада з української мови «Всеосвіта Осінь-2022» - 3 клас – 5 учнів;

- Всеукраїнська інтернет-олімпіада з математики «На урок» Осінь 2022 – 3 клас – 6 учнів;

- Всеукраїнська інтернет-олімпіада з математики «На урок» Зима 2023 – 3 клас – 7 учнів;

- Всеукраїнська інтернет-олімпіада з математики «На урок» Весна 2023 – 3 клас – 6 учнів;

- Всеукраїнська інтернет-олімпіада «На урок»  з предметів початкової школи Осінь 2022 – 2 клас – 1 учень;

- Всеукраїнська інтернет-олімпіада «На урок»  з предметів початкової школи

 

 

 

 

 

 

Весна  2023 – 2 клас – 3 учня;

 - конкурс «Проба пера» - Кулєш Поліна,учениця 8 класу,вчитель Коваленко Н.М. 

- конкурс з української мови імені Т.Шевченка- ІІ місце,Дрогальчук Владислава,учениця 8 класу.                                   

         Для поглиблення знань з навчальних предметів,  22  учнів  прийняли участь у інтерактивних Всеукраїнських та Міжнародних конкурсах, олімпіадах та турнірах:

-   15 учнів «Кенгуру», вчитель Багута О.В.

- 7 учнів «Левеня» , вчитель Вязовик Є.В.                

Впродовж року моніторинговою групою було вивчено якість та результативність викладання предметів, проведено внутрішні моніторинги: адаптації учнів 1 та 5 класів, результатів навчання учнів, відвідування занять, фізики, в 4 та 3 класах. Результати узагальнені наказами та довідками.

Із участю працівників дитячої установи забезпечувався принцип наступності та безперервності освіти між дошкільною установою та початковою ланкою навчання загальноосвітньої школи. Для батьків та майбутніх першокласників працювала «Школа майбутнього першокласника», проводилися зустрічі, бесіди, анкетування.

У закладі розроблена та впроваджується Стратегія розвитку, Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти, Положення про внутрішній моніторинг, Положення про академічну доброчесність. До реалізації  залучалися усі учасники освітнього процесу. Впродовж року робочою групою проведено самооцінювання за напрямом «Управлінські процеси» та «Освітнє середовище». Проведено 11 педагогічних рад, 11 оперативок, 2 загальних зборів колективу, звіт директора закладу.

Заклад забезпечує відкритість прозорість та інформаційність своєї роботи та бере участь у реалізації ряду програм, проєктів: «ІСУО», «АІКОМ» , інформатизація управлінської діяльності з використання програмного засобу Курс.Школа, застосунків Google, Office 365 Education. 

Популярні дописи з цього блогу

Освітня програма

ПОРЯДОК ПОДАННЯ ТА РОЗГЛЯДУ ЗАЯВ ПРО ВИПАДКИ БУЛІНГУ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ