Засідання педагогічної ради Некрасівського НВК:ДНЗ-ЗОШ І-ІІІ ступенів від 30 грудня 2022 року

                                                                    

                                                                     ПРОТОКОЛ №4

засідання педагогічної ради

Некрасівського НВК:ДНЗ-ЗОШ І-ІІІ ступенів

 

                                                                                     від 30 грудня  2022 року

 

    Присутні –  Давиденко О.М.- заступник з НВР, Куліш О.Г. – заступник з ВР, Сорока А.М. – учитель зарубіжної літератури, Сергієнко Ю.В. – учитель біології, Кебець Ю.В. – учитель історії, Багута О.В. – учитель математики, Вязовик Є.В. – учитель фізики, Довгополий Р.О. – учитель трудового навчання, Цегельник Н.О. – учитель початкових класів, Пригара Т.О. – учитель початкових класів, Руденко В.П. – учитель початкових класів, Ляпін В.І. – учитель музичного мистецтва, Конопля Г.І. – учитель англійської мови, Білик М.І. – вихователь ДНЗ, Отрохова Н.М. – вихователь ДНЗ, Тарасенко А.О. – практичний психолог.

Відсутні –  немає.

Голова педагогічної радиКоломієць Ю. М. – директор НВК

Секретар педагогічної ради – Коваленко Н. М.

 

Порядок денний:

1. Про виконання освітніх програм, практичної частини навчальних програм за 1 семестр  2022-2023 н.р

2. Про підсумки моніторингу навчальних досягнень здобувачів знань за 1 семестр 2022-2023 н.р.

3. Про реалізацію Стратегії розвитку закладу освіти на 2021-2025 н.р. та виконання річного плану на 2022-2023 н.р. 

4. Про підсумки роботи шкільної бібліотеки  в 1 семестрі 2022-2023 навчальному році. 

5. Про організацію методичної роботи в школі, її спрямованість на розбудову внутрішньої системи забезпечення якості освіти.

6. Про підсумки виховної роботи в 1 семестрі 2022-2023 н.р.

7. Про стан викладання фізики в закладі освіти. 

8. Про стан викладання та якість знань в 3 класі.

9. Про стан викладання та якість знань в 4 класі.

10.Про стан ведення класних журналів в 1 семестрі 2022-2023 навчальному році.

11.Про результати проведення контрольних робіт з математики та української мови в 5-11 класах за 1 семестр 2022-2023 навчального року. 12.Про введення в дію номенклатури справ на 2023 рік.

13. Підсумки підвищення кваліфікації педагогічних працівників у 2022 р.

14.Визнання результатів підвищення кваліфікації педагогічними у 2022 р.

15.Затвердження орієнтовного плану підвищення кваліфікації педагогічних працівників у 2023 р.

16.Про проведену роботу у сфері протидії розвитку проявам булінгу

17.Про звернення громадян за 2022 рік.

І. СЛУХАЛИ:

1.Давиденко О.М., заступника директора  школи, яка проаналізувала стан виконання освітніх програм, навчальних програм.

Освітню програму, навчальні програми відповідно календарно-тематичних планів вчителів-предметників виконано. Забезпечено виконання практичних, лабораторних робіт.

Зупинилася на питанні корекції календарно-тематичного планування в зв’язку з дистанційним навчанням, зміні структури навчального року, проведенні діагностичних та підсумкових робіт, організації тематичного оцінювання.

Проаналізувала стан організації формувального оцінювання, інструментах оцінювання, які застосовують вчителі, стан ведення журналів, облік навчальних досягнень учнів 5 класу.

Перевірено було наступне:

Кількість годин, відведених на вивчення предметів за навчальними програмами протягом семестру .

Фактична кількість проведених годин з кожного предмета протягом семестру.

Виконання вчителями вимог навчальних програм: кількість проведених контрольних , лабораторних, практичних робіт згідно з графіком, творчих робіт, робіт з розвитку зв’язного мовлення, уроків позакласного читання -  довідка додається.

УХВАЛИЛИ:

1.Вважати програму з навчальних предметів 1- 11 класів за І семестр 2022 – 2023 н.р. виконаною.

2.Усім учителям школи постійно чітко планувати і неухильно дотримуватися змісту навчальних програм та їх вимог до виконання практичних, лабораторних, контрольних робіт та основних  видів контролю за рівнем навчальних досягнень учнів.

 

ІІ.СЛУХАЛИ:

1.Давиденко О.М., підвела підсумки моніторингу навчальних досягнень здобувачів знань за 1 семестр. В ході моніторингу визначено бал кореляції між семестровими оцінками та тестуванням за семестр, підготовленим дирекцією закладу, середній бал навчальних досягнень кожного здобувача, порівняно бали учнів 5 класу із ДПА за 4 клас, середній бал учнів 10 класу із балами за 9 клас, моніторинг успішності класів по предметах, визначено якість та успішність знань з кожного предмету. Проаналізувала рівень виконання завдань, підготовлених адміністрацією закладу, порівняла результати із балами, отриманими здобувачами за 1 семестр від вчителів-предметників – довідка додається. 

ВИСТУПИЛИ:

1.Сергієнко Ю.В.,вчитель біології та хімії - про рівень досягнень з біології та хімії, типові помилки, допущені здобувачами під час проведення моніторингу.

2.Вязовик Є.В., вчитель фізики – про рівень навчальних досягнень з фізики. Проаналізував види контролю знань, які викликають труднощі  здобувачів під час виконання завдань.

3. Багута О.В.читель математики – про рівень сформованості математичних компетентностей здобувачів знань 5-11 класів.

УХВАЛИЛИ:

1.Вчителя-предметникам:

1)Проаналізувати типові помилки, які викликали труднощі під час виконання завдань, запропонованих адміністрацією. Розглянути на засіданнях методичних об’єднань шляхи подолання труднощів у навчанні здобувачів знань. До 13.01.2023 р.

2)Провести роботу над помилками, які допустили здобувачі. До 20.01.2023 р.

3) Дотримуватись методичних рекомендацій щодо викладання предметів у 2022-2023 н.р. Розглянути на нараді при директору питання дотримання методичних рекомендацій вчителями під час організації вивчення предмета. Лютий 2023 р.

4)Забезпечити виконання навчальних програм, Державних стандартів предметів кожної освітньої галузі. Здійснювати систематичний моніторинг виконання практичної частини навчальних програм. Постійно.

5)Забезпечити адаптацію поурочного планування до класних колективів, у яких вчитель викладає предмет, виконання очікуваних результатів від проведення кожного уроку. Постійно.

6)Постійно проводити роз’яснювальну роботу щодо критеріїв оцінювання здобувачів знань для різних видів завдань. Знайомити з інформаційними матеріалами, які розміщено в кожному предметному кабінеті. Проводити роз’яснювальну роботу з батьками здобувачів знань з цього питання. Постійно.

7) Формувати  тести для визначення рівня ключових і предметних компетенцій. Розробляти компетентно-орієнтовані завдання. Протягом року.

8)Вчителям природничо-математичного циклу працювати над створенням віртуальних лабораторій. Сергієнко Ю.В., вчитель хімії та біології – віртуальна лабораторія з біології та хімії; Вязовик Є.В., вчитель фізики – лабораторія з фізики.  Протягом року.

9) Створювати умови для навчання здобувачів знань використовуючи STEM-підхід. Провести інженерний тиждень для учнів 1-4, 5-8, 9-11 класів. Впроваджувати STEM- навчання у викладання всіх предметів. Постійно.

10)Для моніторингу знань здобувачів знань використовувати завдання попередніх років ЗНО, МПТ. Організовувати шкільні пробні МПТ он-лайн тестування. Протягом року.

11)Вчителям застосовувати самоаналіз та самоконтроль викладання предмету. Постійно.

 

 

 

 

ІІІ.СЛУХАЛИ:

1.Коломійця Ю.М.,директора школи, який проаналізував стан реалізації Стратегії розвитку закладу освіти, річного плану роботи школи на 2022-2023 н.р.

Відповідно рішення педагогічної ради від 30.08.2022, протокол №1, на реалізацію завдань стратегії за напрямком «Освітнє середовище» забезпечено

відповідність освітнього середовища вимогам Кодексу безпечної і дружньої для дитини школи та Санітарному регламенту; забезпечено необхідний перелік медичних засобів; зроблено косметичний ремонт спортивної зали.

За напрямком «Система оцінювання здобувачів знань» впроваджується компетентнісний підхід в оцінювання навчальних досягнень здобувачів знань, вчителі застосовують формувальне оцінювання, взаємо і самооцінювання здобувачів знань, яке ґрунтується на позитивному підході, передбачає врахування рівня досягнень учня, проведено методичні заходи щодо впровадження формувального оцінювання, засідання педагогічної ради. В 3 і 4 класах впроваджено рівневі оцінювання. На початку навчального року на загальношкільній конференції (онлайн) ознайомлено батьків і здобувачів знань з критеріями оцінювання, в кожному предметному кабінеті розміщено лепбуки з критеріями оцінювання різних видів робіт та завдань; систематично відстежуються та корегуються результати навчання кожного здобувача знань, застосовується внутрішній моніторинг; впроваджуються форми роботи з впровадження політики академічної доброчесності, протидії корупції (проводиться щорічний антикорупційний урок).

За напрямом «Оцінювання педагогічної діяльності педагогічних працівників» продовжено роботу педагогічного колективу закладу над науково-методичною проблемою, здійснюється моніторинг забезпечення відповідності професійних компетентностей вчителів Професійному стандарту вчителя; забезпечується зростання фахової підготовки вчителів шляхом виконання річного плану підвищення кваліфікації, організацію та вивчення перспективного педагогічного досвіду. Педпрацівники створюють та  розміщують на освітніх сайтах власні розробки, публікації; створюють власне електронне портфоліо, вдосконалюють професійні навички для роботи в умовах дистанційного та змішаного навчання, більшість вчителів створила віртуальні предметні кабінети; діють на засадах академічної доброчесності відповідно Положення про академічну доброчесність.

За напрямом «Управлінські процеси закладу освіти»: здійснюється щорічне самооцінювання якості освітньої діяльності на основі політики і процедур забезпечення якості освіти; співпраця із засновником щодо утримання в належному стані будівель, приміщень, обладнання; забезпечується прозорість і відкритість закладу освіту відповідно ст.30 Закону України «Про освіту» (функціонування офіційного сайту, груп у соцмережах Фейсбук), здійснюється щорічне звітування директора; Продовжуються заходи щодо створення сучасної технічної бази закладу та естетичне оформлення навчальних кабінетів, приміщень закладу в цілому, комп’ютеризації освітнього процесу.

Юрій Миколайович проаналізував стан виконання річного плану роботи на 2022-2023 н.р., спрямованого на реалізацію Стратегії розвитку закладу освіти. План за період вересень - грудень виконано.

ВИСТУПИЛИ:

1.Цегельник Н.О.., вчитель початкових класів, - про впровадження рівневого оцінювання.

2.Сергієнко Ю.В., вчитель біології, - про потреби у дооблаштуванні кабінету біології.

3.Довгополий Р.О., вчитель інформатики, - про забезпечення комп’ютерного класу антивірусними програмами.

4.Макерова Т.М., бібліотекар, - про облаштування в бібліотеці мотиваційного розвиваючого простору, придбання для цього необхідних матеріалів – килиму і пуфів.

УХВАЛИЛИ:

1.Вважати стан реалізації Стратегії розвитку закладу освіти на достатньому рівні.

2.Вважати річний план  першого семестру 2022-2023 н.р. виконаним.

3.Звернутись до засновника з поданням щодо придбання необхідних засобів і матеріалів для облаштування предметних кабінетів та бібліотеки. Адміністрація.

 

ІV.СЛУХАЛИ:

1.Коломійця Ю.М., директора школи, який проаналізував організацію методичної роботи в школі, її спрямованість на розбудову внутрішньої системи забезпечення якості освіти.

Методична робота в 1 семестрі була спрямована на забезпечення належних умов для організації освітнього процесу учнів 5-го класу відповідно до вимог Державного стандарту базової середньої освіти. З цією метою проведено інструктивно-методичну нараду для вчителів, які викладають у 5 класі за новими навчальними програмами, розроблено пам’ятку для вчителів «Як розробити навчальну програму на основі модельної». На засіданнях ШМО розглянуто Методичні рекомендації оцінювання навчальних досягнень учнів 5 класу, опрацьовано нормативно-правові документи щодо  організації оцінювання в основній і старшій школі. Проведено  Інструктаж щодо ведення і заповнення класних журналів; опрацьовано методику проведення першого уроку; опрацьовано з педагогічним колективом матеріали, розміщених на сайті МОН України та сайті закладу освіти щодо протидії булінгу.

Значна увага приділялась питанню якості освіти під час дистанційного навчання. На методичних годинах розглянуто питання: «Використання технологій змішаного та дистанційного навчання в освітньому процесі»; «Особливості  формувального оцінювання результатів навчання учнів 1-5 класів в умовах дистанційного навчання»; «Якість дистанційної освіти»; «Вимоги до дистанційного уроку».

Методичні заходи в 1 семестрі передбачали пошук шляхів вдосконалення системи оцінювання в закладі освіти, зокрема впровадження ефективного формувального оцінювання. Зокрема:

Проведено тренінг  «Особливості організації формувального оцінювання здобувачів освіти НУШ  у сфері проекту змін до Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти». 

Ознайомлено з лайфаками  вчителів; «Ефективні методи розвитку вмінь та навичок самооцінювання». 

На методичних годинах організовано інтерактивні вправи: «Як розробляти критерії формувального оцінювання: орієнтовний алгоритм спільної роботи учителів та учнів», «Види оцінювання, які сприяють компетентнісному підходу», «Володіння педпрацівниками технологіями розробки тестів, дидактичних вправ, опитувальників».

На засіданнях методичних об’єднань організовано обмін досвідом  з питань:

«Як формувати відповідальне ставлення учнів до навчання",Обмін досвідом вчителів, які результативно  працюють з обдарованими дітьми, «Створення системи роботи з обдарованими дітьми», «Як формувати в учнів навичку самооцінювання».

В методичній роботі закладу освіти в 1 семестрі належна увага приділялась проблемі адаптації першокласників до навчання в школі та п’ятикласників до навчання в основній школі.

Розроблено  плани наступності, заходи адаптаційного періоду.  Проведено педагогічний консиліум за участю батьків (31.10.2022 р.) «Про адаптацію п’ятикласників та класноузагальнюючий контроль учнів 5-го класу».

В освітній процес в закладі освіти впровадження особистісно-орієнтовного навчання є пріоритетним завданням. З метою ефективного застосування цієї педагогічної технології продовжується робота постійно діючого семінару з питання впровадження особистісно-орієнтованого навчання:

«Забезпечення психологічного комфорту дитини в ході освітнього процесу».

«Розроблення диференційованих завдань та завдань, які унеможливлюють списування для роботи з учнями в умовах особистісно орієнтованого навчання».

«Інформування учнів про очікувані результати навчання, перелік завдань під час вивчення кожної теми – необхідні умови особистісно орієнтованого навчання».

Продовжувалась робота над науково-методичною проблемою закладу освіти. Педагогічні працівники підвищували кваліфікацію відповідного річного плану підвищення кваліфікації на 2022 р. Всі заходи плану виконано.

ВИСТУПИЛИ:

1)Давиденко О.М., заступник директора про участь вчителів у конкурсах педагогічної майстерності; про атестацію педагогічних працівників;про вивчення системи роботи вчителів.

 

 

 

УХВАЛИЛИ:

1.Спрямовувати методичну роботу в закладі освіти на забезпечення внутрішньої системи забезпечення якості, реалізації Державного стандарту освіти.

2.Здійснювати моніторинг результативності проведених методичних заходів, впровадження в практику педагогів рекомендацій, рішень, прийнятих під час розгляду актуальних питань.

                                        Заступник директора з НВР, до 01.02.2023 р.

3.Здійснити моніторинг виконання Методичних рекомендацій щодо викладання предметів у 2022-2023 н.р., змін до програм відповідно наказу МОН від 03.08.2022 р.

                                          Заступник директора з НВР, до 01.02.2023 р.

 

V. СЛУХАЛИ: Коломійця Ю.М.,директора школи з інформацією про підсумки роботи шкільної бібліотеки. Робота бібліотеки ведеться згідно річного плану. Вона спрямована на національно-патріотичне, громадське, естетичне виховання; виховання культури читання учнів, керівництво позакласним читанням; поповнення і збереження книжкових фондів. Робота шкільної бібліотеки у  І семестрі 2022-2023 навчальному році спиралася на вирішення завдань по інформаційному забезпеченню навчально-виховного процесу та здійснювала інформаційно-бібліографічний супровід упровадження Державних стандартів освіти. Проводились бесіди з таких тем:

«Виникнення писемності»; «Подорож у країну «Журналія» (огляд-реклама періодичних видань)Основні елементи книги. Книга незвичайна – книга віртуальна»Безпечний інтернет для дітей та підлітків»;«Віртуальні бібліотеки: мандрівка сторінками сайтів дитячих видань».

ВИСТУПИЛИ:

1.Макерова Т.М.,шкільний бібліотекар, яка зазначила активну участь бібліотеки у проведенні щорічного Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек, який проходив під гаслом: «Шкільна бібліотека – за здоровий спосіб життя», метою якого є пошук ефективних шляхів розв’язання проблеми соціального здоров’я молоді засобами бібліотечної роботи; реалізація основних пріоритетів Нової української школи, а саме: формування в учнів уміння розумно і раціонально користуватися природними ресурсами, усвідомлення ролі навколишнього середовища для життя і здоров’я людини, здатності і бажання дотримуватися здорового способу життя.

     Особлива увага в ході проведення місячника приділялася видовищній інформації, що спонукає школярів звертатися до книг та пробуджує інтерес до читання; популяризації літератури та інтернет-сервісів про здоров’я та здоровий спосіб життя; поповненню бібліотечного фонду документами з різних галузей знань, зорієнтованих на формування в учнів практичних навичок дбайливого ставлення до свого здоров’я;

Оформлені книжкові виставки та полички: «Здоровий спосіб життяхворобам нема вороття»; «Мандрівка на планету Здоров’я» та ін.;

Проведені бібліотечні уроки інформаційної культуриБезпечний інтернет для дітей та підлітків»; «Подорож у країну «Журналія» (огляд-реклама періодичних видань);«Історія і структура книги»Бібліомандрівка першокласників «Читанняце цікаво;Конкурс плакатів і малюнків «Я обираю здоров’я».

УХВАЛИЛИ:

1.Шкільному бібліотекарю Макеровій Т.М.:

1)Постійно здійснювати бібліотечно-інформаційне обслуговування користувачів з метою повного забезпечення навчально-виховного процесу.

2)Зосередити увагу на розширенні бібліотечно-інформаційних послуг на основі вдосконалення традиційних і засвоєння нових бібліотечних форм і методів роботи , введення в роботу новітніх технологій.

3)Сприяти підвищенню фахової, педагогічної майстерності вчителів, шляхом популяризації педагогічної літератури.

4)Активніше залучати до участі у науково-пошуковій та краєзнавчій роботі,що пов’язана з книгою та навчальними підручниками,батьків та вчителів.

 

VІ. СЛУХАЛИ:

1.Куліш О.Г., заступника директора з навчально-виховної роботи, яка підвела підсумки виховної роботи в 1 семестрі 2022-2023 н.р.

Головною метою виховання дітей школи є формування конкурентоспроможної особистості з постійною потребою самореалізації та самовдосконалення, з гуманістичним світосприйманням і почуттям відповідальності за долю України, її народу і всього людства, потреби до спілкування з мистецтвом, створення художніх цінностей. Основою виховної роботи є програма «Основні орієнтири виховної роботи 1-12 класів України».

        В 2022-2023 н.р. виховна робота в школі здійснюється відповідно листа МОН України від від 10 серпня 2022 р.,  1/9105-22 « Щодо організації виховного процесу в закладах освіти у 2022-2023 н.р . Відповідно Концепції нової української школи виховання є невід’ємною складовою освітнього процесу, є наскрізним процесом, охоплює усі сфери шкільного життя і має ґрунтуватися на цінностях. Особлива роль в організації виховної діяльності в закладі освіти належить класним керівникам. Діяльність класного керівника регламентується «Положенням про класного керівника навчального закладу системи загальної середньої освіти». 

   Основними напрямками роботи класного керівника в умовах правового режиму воєнного стану  є :

Права дитини

Національно-патріотичне виховання

Протидія булінгу

Запобігання домашньому насильству

Запобігання та протидія торгівлі людьми

Профілактика шкідливих звичок та девіантної поведінки

Сприяння розвитку учнівського самоврядування

Сімейне виховання

Психологічна підтримка учасників освітнього процесу під час війни

Безпека життя, мінна безпека.

     Незважаючи на воєнні загрози, карантинні обмеження, педагогічний колектив використовує  і  онлайн форми виховної роботи з дітьми. Навчальний рік розпочався святом першого дзвоника. Яскравими святами у школі завжди є День учителя – учні підготували відео вітання вчителям,  свято до Дня захисника України – створили відеофільм про односельців- учасників АТО. Урок реквієм - онлайн, присвячений подіям Голодомору 1932-33 р. р.,  акція «Засвіти свічку пам’яті», Проведено Тиждень безпеки дорожнього руху «Увага! Діти на дорозі». Цікавими були заходи до Дня Гідності і Свободи –  онлайн-урок, створення відеоролику, флеш-моби.

Школа є опорною з громадянської освіти та виховання, музейної педагогіки та краєзнавства. Учням школи прищеплюється повага до національної символіки, любов до рідного краю. У кожному класі та у школі створені куточки державної символіки, проведено перший урок патріотичної тематики.

Центром виховної  роботи є шкільна бібліотека. Протягом семестру робились тематичні виставки. Крім цього ведеться календар знаменних дат.

Учні школи активно брали участь у шкільних та районних конкурсах, інтернет-конкурсах, конкурсах науково-дослідних робіт.

У школі працює спортивна секція з волейболу.

            У закладі працює шкільне самоврядування: учнівський парламент, обирається Президент школи, «Країна Веселкова». Вони виховують у дітей почуття відповідальності, самостійності, розвивають лідерський потенціал і творчі здібності дитини.

Виконувались заходи щодо виконання Комплексної програми профілактики злочинності, проводилися рейди «Урок».

Активно працює у школі методоб'єднання класних керівників. Протягом І семестру всі класні керівники брали активну участь у роботі ШМО: збиралися на засідання для вирішення проблемних питань. На засіданні МО було підведено підсумок виховної роботи за минулий навчальний рік, затверджено план роботи ШМО класних керівників на 2022-2023 н.р.

На підставі вищезазначеного виховну роботу за І семестр 2022-2023 н.р. можна вважати здійсненою на задовільному рівні. Варто відзначити й деякі недоліки, які були присутні у виховній роботі у даному періоді.

Недостатньо результативною була робота школи з профілактики відвідувань учнями  дистанційних навчальних занять. Це свідчить про недостатню роботу класних керівників з цього напряму роботи. У наступному семестрі класним керівникам треба більше уваги приділяти роботі з профілактики відвідувань дистанційних уроків.

У II семестрі 2022-2023 н.р. необхідно також звернути увагу на вдосконалення профорієнтаційної роботи; заходам, спрямованим на покращення внутрішкільної дисципліни серед учнів; посилення зв'язків школи із ССД; здійснення творчого підходу до організації самоврядування у класних колективах, урізноманітнення форм виховної діяльності, які викликали б зацікавленість учнів, їх відповідальність за результати своєї праці.

ВИСТУПИЛИ:

1.Багута О.В.,керівник шкільного методичного об’єднання  класних керівників   з інформацією;про залучення всіх класних колективів до загальношкільних заходів.

УХВАЛИЛИ:

1.Здійснювати постійний контроль за виховною роботою в школі, тісно співпрацювати з педагогом – організатором школи, бібліотекарем, класними керівниками. Адміністрація. Протягом ІІ семестру

2.Продовжити роботу по налагодженню системи роботи дитячої організації школи. Вдосконалювати  роботу учнівських обєднань. Протягом ІІ семестру

3.Використовувати онлайн форми виховної роботи в ІІ семестрі 2022-2023  н.р. з учнями в своїх колективах. Класні керівники. Протягом ІІ семестру

4.Посилити роботу щодо зміцнення внутрішньої дисципліни серед учнів та особливу увагу приділити учням «групи ризику», продовжити ведення щоденників спостережень, планування індивідуальної роботи з такими учнями. Протягом ІІ семестру

5. Здійснювати творчий підхід до організації самоврядування у класних колективах, урізноманітнити форми виховної діяльності, підбираючи такі, які викликали б зацікавленість учнів, їх відповідальність за результати своєї праці. Класні керівники. Протягом ІІ семестру

6. Спланувати профорієнтаційну роботу в класних колективах, застосовувати профорієнтацію як ресурс мотивації навчальної діяльності здобувачів освіти.

Класні керівники. Протягом ІІ семестру

 

VІІ. СЛУХАЛИ:

1.Давиденко О.М., заступник директора, яка проаналізувала стан викладання фізики в закладі освіти. Фізику викладає вчитель Вязовик Є.В., вчитель першої категорії. Стаж роботи 14 років - довідка додається.

ВИСТУПИЛИ:

1.Вязовик Є.В., вчитель фізики, який презентував опис досвіду роботи. Зупинився на організації проєктної діяльності.

УХВАЛИЛИ:

1.З метою розвитку творчих здібностей учнів систематично працювати над підвищенням методичного рівня викладання предмета, застосовуючи ефективні форми і методи навчання, зокрема проблемний, частково-пошуковий, дослідницький.

2.Налагодити диференційовану роботу з різними за підготовкою категоріями учнів, ширше практикувати групові, індивідуальні форми роботи, належним чином враховувати особливості класних колективів.

3.З метою підвищення рівня навчальних досягнень учнів використовувати дидактичний та роздавальний матеріал, опорні конспекти з урахуванням індивідуальних можливостей та здійснення  диференційованого  підходу  до учнів.

4.З метою підвищення ефективності стану викладання фізики та рівня самоосвіти ширше використовувати методичну та фахову літературу, матеріали періодики і науково-популярної довідкової літератури.

5. Активізувати роботу з обдарованими дітьми з підготовки їх до предметних олімпіад.

6.З метою якісної фізичної освіти запроваджувати в практику роботи інформаційні технології, створити віртуальну лабораторію.

7.Кабінет фізики постійно поповнювати методичною, довідниковою літературою, дидактичними матеріалами, необхідними засобами навчання.

 

VІІІ. СЛУХАЛИ:

1.Давиденко О.М., заступник директора, яка проаналізувала стан викладання та якість знань в 3 класі.  Уроки в 3 класі викладає вчитель Цегельник Надія Олексіївна - фахівець, педагогічний стаж - 10 років, кваліфікаційна категорія – спеціаліст «другої категорії» - довідка додається.

ВИСТУПИЛИ:

1.Цегельник Н.О., вчитель початкових класів,класовод 3 класу, яка презентувала опис досвіду роботи.

УХВАЛИЛИ: 

 1.Вчителю початкових класів Цегельник Н.О.:

1.Уникати перевантаження  учнів, раціонально  використовувати   час, відведений  на  навчальний  процес;                                                                

2.Приділяти особливу увагу розвитку самостійних висловлювань учнів з заданих  питань;                                                                       

3.Здійснювати корекційну роботу  учнів  під час усних відповідей;                                                                  

4.Контролювати виконання усних домашніх завдань;

2. Керівнику м/о проаналізувати стан навчально-виховної роботи в 3 класі на засіданні м/о.

   

IX. СЛУХАЛИ:

1.Давиденко О.М., заступник директора, яка проаналізувала стан викладання та якість знань в 4 класі.  Навчання в 4 класі в цьому навчальному році організовує вчитель Пригара Тетяна Олексіївна, освіта вища, педагогічний стаж 25 років, кваліфікаційна категорія «спеціаліст першої категорії»-  довідка додається.

ВИСТУПИЛИ:

1.Пригара Т.О., вчитель початкових класів,класовод 4 класу, яка презентувала опис досвіду роботи.

УХВАЛИЛИ:

1.Вчителю  вчителю 4-го класу  Пригарі Т.О. :

1)Активніше  пропагувати через методичну пресу свій педагогічний  досвід. Залучатись  до написання авторських статей, публікацій для вираження творчого потенціалу, самоствердження, самореалізації.

2)Більше уваги приділяти учням з середнім рівнем навчальних досягнень, використовуючи на уроках диференційовані контрольні роботи та диференційовані, індивідуальні домашні завдання.

2.Керівнику МО вчителів початкових класів:

1)На засіданнях методичного об’єднання розглянути питання дотримання єдиних вимог до усного та писемного мовлення                                                                 

 

X. СЛУХАЛИ:

1.Давиденко О.М.,заступник директора з навчально-виховної роботи,яка проаналізувала стан ведення класних журналів за І семестр 2022-2023 навчального року. У ході перевірки значну увагу звернено на:

-відповідність змісту календарних планів записам у класних журналах;

-відповідність кількості годин, відведених у календарних планах на вивчення окремих тем, фактичній кількості використаних годин;

-відповідність графіка проведення контрольних робіт, лабораторних та практичних робіт, уроків РМ;

-правильність та своєчасність заповнення журналів;

-виставлення тематичних оцінок;

-систему оцінювання письмових, контрольних, практичних та лабораторних  робіт, накопичення поточних оцінок та виставлення оцінок за ведення зошитів;

-об’єктивність виставлення оцінок.

   Перевіривши класні журнали встановлено, що більшість учителів чітко і охайно ведуть записи про зміст проведення уроків, облік навчальних занять учнями, систематично здійснюють опитування і виставляють поточні оцінки. Педагогічними працівниками відповідно графіка проводяться і правильно оформлюються контрольні, практичні і лабораторні роботи - довідка додається.

УХВАЛИЛИ:

1.Педагогічним працівникам неухильно дотримуватися Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженої наказом МОН України від 03.06.2008р. № 496, наказу МОН України від 01.04.2022 р. №289 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти», методичних рекомендацій щодо заповнення сторінок класного журналу в 5 класах НУШ від 06.12.2022 р. № 13/01-04; при оцінюванні навчальних досягнень учнів постійно дотримуватись наказів, затвердженими МОН України «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти» (наказ МОН України від 21.08.2013 №1222), «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти» (наказ МОН України від 13.04. 2011 № 329), «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів загальної середньої освіти» (наказ МОН України від 13.07.2021 № 813).

2.Педагогічним працівникам школи охайно, правильно вести необхідні записи в журналах, вчасно записувати зміст проведених уроків та домашнього завдання, ретельно здійснювати контроль за навчальними досягненнями учнів.

3.Класним керівникам 5-11 класів ознайомити батьків із результатами успішності учнів у 2022-2023 навчальному році до 10.01. 2023 року.

4.Не допускати виправлення та не використовувати коректор, акуратно записувати прізвища вчителів, дані на учнів у журналі класним керівникам, а також зміст навчального матеріалу.

 

XІ. СЛУХАЛИ:

1.Давиденко О. М.,про результати проведення контрольних робіт з математики та української мови за І семестр у 5 – 11 класах. Відповідно до річного плану роботи школи у грудні 2022 року були проведені контрольні роботи  з української мови та математики. Мета перевірки:

-перевірити рівень навчальних досягнень учнів з предметів;

-виявити прогалини в знаннях учнів з метою здійснення корекції в процесі подальшого навчання – довідка додається.

ВИСТУПИЛИ:

1.Сергієнко Ю. В., яка зазначила, що з метою перевірки доречно проводити  такі контрольні роботи .

2. Багута О. В.,яка зазначила, що саме така форма перевірки дає змогу виявити недоліки в роботі.

УХВАЛИЛИ:

1.Учителям математики, української мови:

1)Спланувати роботу з учнями, які потребують допомоги, а саме з учнями, які засвоїли навчальну програму за І семестр 2022-2023  навчального року на  середньому рівні  та початковому рівні.

2)Зробити поелементний аналіз помилок, які були допущені учнями під час    виконання контрольних робіт та написання диктантів.

2.  Заступникові директора з НР Давиденко О.М.:

1)Зробити порівняльний аналіз навчальних досягнень за результатами контрольних робіт, проведених у грудні 2022 року  та травні 2023 року. 3.Керівникам МО розглянути на засіданнях результати написання контрольних робіт за І семестр 2022-2023 н.р.

 

XІІ.СЛУХАЛИ:

1.Коломійця Ю.М.- директора закладу про  затвердження номенклатури справ на 2023 рік. Відповідно до Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015  № 1000/5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 22.06.2015 за № 736/27181, Інструкції з діловодства у закладах загальної середньої освіти, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 25.06.2018 № 676, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 вересня 2018 року за № 1028/32480 та з метою встановлення єдиних вимог до документування управлінської інформації та організації роботи з документами в навчальному закладі необхідно ввести в дію номенклатуру справ на 2023 рік.

ВИСТУПИЛИ:

1.Давиденко О.М.,заступник директора з навчально-виховної роботи, яка зауважила на тому , що ведення справ повинно бути відповідно до затвердженої номенклатури.

УХВАЛИЛИ:

1. Ввести в дію номенклатуру справ Некрасівського НВКНЗ-ЗОШ І-ІІІ ступенів на 2023 рік(додається).

 

XІІІ.СЛУХАЛИ:

1.Заступника директора з навчально-виховної роботи Давиденко О.М., яка підвела підсумки підвищення кваліфікації педагогічних працівників у 2022 р. Вчителі підвищували свою кваліфікацію в СОІППО за рахунок державного та місцевого бюджетів відповідно укладеної угоди з СОІППО:

№ п/п

Прізвище, ініціали педпрацівника

Курси СОІППО

1

Пригара Т.О.

Сертифікат КЗ «СОІППО» ПК 02139771 33358-22  про навчання на курсах підвищення кваліфікації вчителів ЗЗСО за темою «Упровадження ігрових та діяльнісних методів навчання в освітній процес початкової школи», 07.12.-09.12.2022 року, 30 год. (1 кредит) за дистанційною формою

Сертифікат КЗ «СОІППО»  № ПК 02139771 2012-18 про навчання на курсах  підвищення кваліфікації вчителів ЗЗСО за темою «Особливості інтегрованого навчання молодших школярів в умовах Нової української школи», 12.09.-14.09.2018 року, 30 год. (1 кредит) за дистанційною формою

 

 

Сертифікат Інституту модернізації змісту освіти   про навчання на курсах  підвищення кваліфікації вчителів ЗЗСО  за темою «WEB-STEM-школа-2019 », 19.02.-23.02.2019 року, 15 год. (0.5 кредит) за дистанційною формою

 

 

Сертифікат EdEra про проходження онлайн-курсу  за темою «Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами », 02.02.2020 року, 30 год. (1 кредит) за дистанційною формою

 

 

Сертифікат (10.01.2021) учасника онлайн-курсів Prometheus «Впровадження інновацій в школах», 30 год. (1 кредит)

2

Цегельник Н.О.

Сертифікат КЗ «СОІППО»  № ПК 02139771 26664-22  про навчання на курсах  підвищення кваліфікації вчителів ЗЗСО за темою «Сучасні освітні технології в умовах нової української школи», 11.04.-13.04., 2022 року 30 год. (1 кредит) за дистанційною формою

Сертифікат КЗ «СОІППО»  № 1319/21  про навчання на курсах  підвищення працівників щодо навчання учнів початкових класів відповідно до Концепції «Нова українська школа», 60 год. (2 кредити) за дистанційною формою,2021 рік

 

 

Сертифікат EdEra  про проходження онлайн-курсу  для вчителів початкових класів, 17.05.2020 року, 60 год. (2 кредити) за дистанційною формою

3

В’язовик Є.В.

Сертифікат КЗ «СОІППО»  № ПК 02139771 33671-22  про навчання на курсах  підвищення кваліфікації вчителів ЗЗСО за темою «Формування компетентностей учнів у шкільному курсі фізики,математики,астрономії», 14.12.-16.12.2022 року 30 год. (1 кредит) за дистанційною формою

Сертифікат КЗ «СОІППО»  № ПК 02139771 33671-22  про навчання на курсах  підвищення кваліфікації вчителів ЗЗСО за темою «Особливості вивчення навчального предмету математичної освітньої галузі у 5 класі ЗЗСО за державним стандартом базової середньої освіти в умовах реалізації концепції «Нова українська школа», 14.11.-16.11.2021 року 30 год. (1 кредит) за дистанційною формою

Сертифікат (21.11.2020) учасника онлайн-курсів Prometheus «Критичне мислення для освітян», 30 год. (1 кредит)

Сертифікат (02.12.2019) учасника онлайн-курсів Prometheus «Медіаграмотність для освітян», 60 год. (2 кредити)

Свідоцтво КЗ «СОІППО»  № ПК 02139771 33671-22  про навчання на курсах  підвищення кваліфікації вчителів ЗЗСО, 12.11.-23.11.2018 року 150 год. (5 кредитів) за очною формою

4

Коломієць Ю.М.

 

5

Давиденко О.М.

 

6

Коваленко Н.М.

 

7

Сорока А.М.

 

8

Куліш О.Г.

 

 

 

9

Кебець Ю.В.

Сертифікат КЗ «СОІППО»  № ПК 02139771 32963-22  про навчання на курсах  підвищення кваліфікації вчителів ЗЗСО за темою «Наскрізні компетентності ХХІ ст.:інноваційність,комунікативність,взаємодія», 05.12.-07.12.2022 року 30 год. (1 кредит) за дистанційною формою

10

Довгополий Р.О.

 

11

Багута О.В.

 

12

Сергієнко Ю.В.

 

13

Тарасенко А.О.

 

 

14

Ляпін В.І.

 

 

15

Заїка О.В.

 

16

Руденко В.П.

 

17

Отрохова  Н.М.

 

18

Білик М.І.

 

19

Конопля О.С.

 

 

 

 

 

ВИСТУПИЛИ:

1.Директор школи Коломієць Ю.М. з інформацією  про заключення угоди з КЗ СОІППО на 2023 рік

УХВАЛИЛИ:

1.Підготувати пропозиції до орієнтовного плану підвищення кваліфікації на 2023 н.р. за кошти державного, місцевого бюджетів, кошти фізичних та юридичних осіб.

 

XІV.СЛУХАЛИ:

1.Директора школи Коломійця Ю.М., який проаналізував роботу педколективу з підвищення кваліфікації на онлайн курсах, шляхом участі у вебінарах, конференціях. На затвердження педрадою подано 19 клопотань та підтверджуючі документи (сертифікати) щодо зарахування підвищення кваліфікаці. 

ВИСТУПИЛИ:

1.Заступник директора з навчально-виховної роботи Давиденко О.М.,яка ознайомила членів педради з клопотаннями педпрацівників про визнання підвищення кваліфікації. Запропонувала заслухати педагогічних працівників щодо якості виконання програми підвищення кваліфікації, результатів підвищення кваліфікації.

2.Вчитель історії Кебець Ю.В.., вчитель зарубіжної літератури Сорока А.М., вчитель математики Багута О.В. -   ознайомили присутніх із звітами про підвищення кваліфікації

3.Коломієць Ю.М.,директор закладу освіти,який запропонував визнати результати підвищення кваліфікації педагогічних працівників за 2022рік.

УХВАЛИЛИ:

1.Визнати результати підвищення кваліфікації, які вчителі проходили   на он-лайн заходах відповідно поданих клопотань та на підставі документів, що засвідчують проходження підвищення кваліфікації :

№ п/п

Прізвище, ініціали педпрацівника

 

1

Коломієць Ю.М.

 

 

 

 

2

Давиденко О.М.

Сертифікат ГС «Освіторія» № Щ-05066 про навчання за програмою підвищення педагогічної кваліфікації за темою «Розумію:курс з психологічно-емоційної підтримки», 30 год. (1 кредит), 01.12.2022

 

3

Коваленко Н.М.

 

4

Куліш О.Г.

 

 

 

 

5

Сорока А.М.

 

 

6

Сергієнко Ю.В.

 

 

7

Кебець Ю.В.

 

 

 

8

Довгополий Р.О.

 

9

Вязовик Є.В.

 

 

10

Багута О.В.

 

11

Ляпін В.І.

Сертифікат EdEra про проходження онлайн-курсу «Школа для всіх» 06.08.2022, 30 год.

12

Тарасенко А.О.

 

 

13

Руденко В.П.

 

 

14

Пригара Т.О.

 

 

 

 

 

15

Цегельник Н.О.

 

 

16

Конопля О.С.

 

 

 

 

17

Отрохова Н.М.

Сертифікат EdEra  про проходження онлайн-курсу  «Знай свою Україну.Різдво», 09.05.2022 року, 30 год. (2 кредити) за дистанційною формою

Сертифікат (26.09.2022) учасника онлайн-курсів Prometheus «Перша медична допомога в умовах війни», 15 год. (0,5 кредита)

18

Білик М.І.

 

19

Заїка О.В.

Сертифікат МОН України та Британської Ради   № НУШПК-К4-0024  про навчання на курсах  підвищення кваліфікації вчителів ЗЗСО за темою «Професійний розвиток вчителя іноземної мови», липень-серпень 2022 року 60 год. (2 кредити) за дистанційною формою

 

 

 

 

 

XV.СЛУХАЛИ:

1.Заступника директора з навчально-виховної роботи Давиденко О.М. На розгляд педради педагогічні працівники подали особисті пропозиції до орієнтовного плану підвищення кваліфікації на 2023 р.

ВИСТУПИЛИ:

1.Коваленко Н.М.,вчитель української мови та літератури.На розгляд педради вчителі подали свої пропозиції щодо підвищення кваліфікації у 2023 9 вчителів.

2. Директор Коломієць Ю.М. запропонував затвердити особисті пропозиції щодо підвищення кваліфікації у 2023 р. та внести їх до загальношкільного плану підвищення кваліфікації.

УХВАЛИЛИ:

1. Затвердити Орієнтовний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2023 р.(додається)

 

ХVІ. СЛУХАЛИ: Куліш О. Г. про проведену роботу у сфері протидії розвитку проявам булінгу – текст виступу додається до протоколу.

ВИСТУПИЛИ:

1.Тарасенко А.О. , практичний психолог,який зазначив, що практичним психологом були проведені ряд інформаційно-профілактичних  заходів: тренінги для старшокласників з розвитку навичок спілкування та мирного вирішення конфліктів(протягом року); імітаційна гра для молодших школярів (1-4-й класи) «Якщо тебе ображають»(жовтень); година спілкування «Булінг: види, ознаки» (жовтень); тиждень толерантності(листопад); тренінг «Профілактика булінгу в учнівському середовищі»(листопад); імітаційна гра для учнів середніх і старших класів «Розкажи про насильство»(грудень); проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінг»(грудень).

УХВАЛИЛИ:

1.Класним керівникам та класоводам:

1)опрацювати нормативно-правові акти України щодо протидії булінгу  та жорстокому поводженню з дітьми;

2)до виховних планів на II семестр включити тематичні зустрічі та заняття, круглі столи, бесіди, спільні перегляди та обговорення тематичних відео сюжетів щодо ненасильницьких методів поведінки та виховання.

3)Постійно проводити інформаційно-просвітницькі заходи із запобігання та протидії насильству, жорстокому поводженню, спрямованих на створення у школі безпечного освітнього середовища.

 

ХVІІ. СЛУХАЛИ:

1.Коломійця Ю.М.,директора закладу освіти про звернення громадян за 2022 рік. На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», у Некрасівському НВК:ДНЗ-ЗОШ І-ІІІ ступенів протягом 2022 року проводилася робота зі зверненнями громадян.Нормативно-правова база в наявності. З початку року був виданий наказ від 05.01.2022 № 7 -ОД « Про організацію роботи зі зверненнями громадян у 2022 році».  Відповідальною особою за роботу із зверненням громадян є директор закладу освіти.  Прийом громадян зі зверненнями проводиться за графіком, затвердженим наказом. Прийом громадян проводився щосереди з 13 до 15 години та щоп’ятниці  з 9 до 12 години. У закладі освіти ведеться журнал реєстрації звернень громадян, заяв та скарг громадян.  

Протягом  2022 року до закладу освіти надійшло 18 звернень, з них за типом: 15 – письмові, 3-усні..  Всі звернення зареєстровано належним чином. За видами звернення розподіляються на: характеристики на випускників НВК – 8 штук, довідки про місце навчання -7 штук.

По зверненнях, що надійшли до  закладу освіти  протягом 2022 року вирішено позитивно 18.

Звернень від Героїв України, народних депутатів, депутатів місцевих рад, протягом  звітного періоду не надходило. Від одиноких матерів не було зверненьвід опікунів - 7 звернень.

Випадки відмов у прийнятті та розгляду звернень громадян у Некрасівському НВК:ДНЗ-ЗОШ І-ІІІ ступенів  відсутні. Протягом 2022 року анонімних звернень не надходило.

Робота із зверненнями громадян у закладі освіти знаходиться на  контролі. Проведено перевірку журналу реєстрації звернень громадян та  журналу обліку особистого прийому громадян керівником закладу освіти, проаналізовано правильність їх ведення, характер та кількість звернень громадян до закладу протягом 2022 року. Виявлено, що сторінки журналів нумеруються, шнуруються, скріплюються печаткою та підписом керівника.  

УХВАЛИЛИ:

1.Інформацію прийняти до уваги та використовувати в роботі.

 

 

Голова педагогічної ради                                               Юрій КОЛОМІЄЦЬ

Секретар педагогічної ради                                           Неля КОВАЛЕНКО

Популярні дописи з цього блогу

Освітня програма

ПОРЯДОК ПОДАННЯ ТА РОЗГЛЯДУ ЗАЯВ ПРО ВИПАДКИ БУЛІНГУ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ