Річний звіт діяльності закладу освіти за 2021-2022 н.р.

 Річний звіт діяльності  закладу освіти за 2021-2022 н.р.

  У минулому 2021/2022 навчальному році заклад організовував свою  діяльність відповідно до законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України в сфері освіти» від 24 березня 2022 року № 2157-ІХ, Указів Президента України №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», наказів, розпоряджень, рекомендацій Міністерства освіти та науки України, управління освіти та гуманітарної політики, Статуту, Освітньої програми школи, розробляв та впроваджував положення, принципи, порядки, критерії діяльності, реалізовував заходи щодо вдосконалення роботи закладу.

    Освітнє середовище закладу є безпечним, комфортним, розвиваючим, вільним від будь-яких проявів насилля. У закладі, створено комфортні і безпечні умови навчання та праці, обладнано укриття для тимчасового перебування учасників освітнього процесу.

 Територія закладу налічує 2 га та містить парк, сад, квітники, стадіон, дитячий та спортивний майданчики для відпочинку та фізичного розвитку учнів.

У освітньому закладі функціонує 7 навчальних кабінетів,  4 класні кімнати, спортивна зала, бібліотека, їдальня, кімната медичної сестри, кабінет директора школи, методичний кабінет, учительська, комбінована майстерня. Навчальні кабінети оформлені згідно Положення про навчальний кабінет з сучасними технічним забезпеченням, оновленими меблями, стендами, дидактичними, роздатковими матеріалами, цифровими ресурсами. Кабінет інформатики оснащений інтерактивною панеллю. У кабінетах біології та української мови та літератури є мультимедійний проєктор.

Чотири класні кімнати(початкові класи) оснащені інтерактивними комплексами, усі кабінети обладнані комп’ютерами, принтерами, ламінаторами.

Класні кімнати для учнів початкових класів знаходяться на першому поверсі, облаштовані відповідно до вимог НУШ. Вони містять осередки для різних видів роботи: навчання, читання, зберігання наочності та навчального приладдя, експозицій, робочі місця вчителів.

Заклад підключений до мережі інтернет та Wi-Fi, робочі місця педагогічних працівників забезпечені доступом до мережі.

Для висвітлення роботи школи створений сайт закладу та сторінка в соціальній мережі на яких батьки, громадськість ознайомлюються з шкільними новинами, діяльністю закладу, досягненнями вчителів та учнів.

Бібліотека закладу освіти використовується не лише для видачі підручників та зберігання літератури. Приміщення та облаштування бібліотеки використовуються для проведення бібліотечних занять, культурно-освітніх заходів, наявні тематичні бібліотечні виставки, що сприяють формуванню ключових компетентностей  учнів.

Шкільна бібліотека нараховує 1111 примірників художньо – методичної літератури,  456   підручників, оснащена комп’ютером з підключенням до мережі інтернет.

 

Для здобувачів освіти та працівників закладу проводились інструктажі з охорони праці, пожежної безпеки, безпеки життєдіяльності, навчання з правил поведінки в умовах воєнного стану, надзвичайних ситуацій.

 

Системно проводиться робота із запобігання та протидії булінгу, насиллю, дискримінації, реалізації питань дотримання принципів академічної доброчесності, адаптації учнів до освітнього процесу.

 

У закладі складені соціальний паспорт школи та класів.

В результаті громадського огляду виявлено:

-         дітей пільгових категорій :

-         дітей-сиріт-7 ;

-         дітей з інвалідністю-2 ;

-         дітей з багатодітних сімей -3 ;

-         дітей з малозабезпечених сімей-8 ;

-         дітей учасників АТО-1;

-         дітей на диспансерному обліку-0 ;

-         дітей постраждалих від ЧАЕС- 2

 

У навчально-виховному комплексі налагоджено роботу психологічної служби та соціально-педагогічного патронажу, що відображено в планах роботи відповідних фахівців, виховних планах та планах роботи класних керівників.

У  2020-2021 навчальному році на внутрішньому обліку закладу освіти відсутні учні, які схильні до пропусків уроків без поважних причин, до правопорушень та тютюнопаління.

Психологічною службою  закладу освіти здійснюється психологічний супровід дітей, схильних до правопорушень, через діагностичний (вивчення рівня розвитку пізнавальних здібностей, особливостей особистості, рівня міжособистісних відносин), корекційно-розвивальний (проведення тренінгів), просвітницько-профілактичний (лекції, семінари) напрямки.

Соціальним педагогом Тарасенком А.О. заведено індивідуальні карти психолого-педагогічного та соціально-педагогічного супроводу дитини, котра схильна до девіантної, деліквентної поведінки. Проведено консультування батьків учнів, які потребують посиленої уваги. З учнями, схильними до правопорушень проведено ряд бесід, годин спілкування, занять з елементами тренінгу.

Учні, схильні до правопорушень, були залучені до занять у гуртках, до позакласної роботи та організованих форм відпочинку упродовж навчального року та в канікулярний період.

Важливу роль у запобіганні і подоланні відхилень у поведінці дітей і підлітків відіграє рада з профілактики злочинів та правопорушень серед неповнолітніх, на засіданнях якої розглянуто поведінку, успішність учнів, стан відвідування навчальних занять.

На сьогоднішній день надзвичайно гостро постає проблема агресивних проявів у міжособистісних стосунках учнівської молоді.

Для здійснення превентивної діяльності з метою запобігання булінгу педагоги-виховники застосовували командний підхід (адміністрація закладу освіти, класний керівник, практичний психолог, соціальний педагог), а саме:

 - перевірено приміщення, територію закладу освіти з метою виявлення місць, які потенційно можуть бути небезпечними та сприятливими для вчинення булінгу (цькування), призначено чергових учителів для спостереження за місцями загального користування;

- практичним психологом закладу освіти за допомогою анкетування вивчено причини та умови виникнення можливих ситуацій, а також ймовірних ризиків проявів протиправної поведінки (насильницької поведінки). За результатами анкетування розроблено та оприлюднено на сайті навчально-виховного комплексу План заходів, спрямованих на запобігання та протидії булінгу (цькування).

Учасників освітнього процесу ознайомлено із:

-                      Планом заходів, спрямованих на запобігання та протидії булінгу (цькування);

-                      Процедурою подання учасниками освітнього процесу заяв про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти;

-                     формою та примірним змістом заяви про випадок булінгу (цькування);

-                     Порядком реагування на доведені випадки булінгу (цькування) в закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування).

Запроваджено консультаційні години у практичного психолога і соціального педагога. На інформаційному стенді, сайті закладу освіти  оприлюднено телефони довіри. Налагоджено роботу скриньки довіри.

 

Частина  дітей харчуються безкоштовно(діти сироти,малозабезпечені,діти,батьки яких приймають участь у АТО), гарячим харчуванням охоплено  учнів ( 82 %).

 

У закладі освіти розроблено систему оцінювання, що включає принципи, форми, методи, критерії, процедури та правила оцінювання.

 Оцінювання учнів 1-4 класів здійснювалось у процесі: формувального оцінювання, метою якого відстеження особистісного розвитку учнів й ходу опановування ними навчального досвіду як основи компетентності та побудову індивідуальної освітньої траєкторії особистості; підсумкового оцінювання, метою якого є співвіднесення навчальних досягнень учнів з  обов'язковими/очікуваними результатами навчання, визначеними Державним стандартом/освітньою програмою з усіх навчальних предметів.

Результат оцінювання особистісних надбань учня/учениці у 1-4 класах  виражено вербальною оцінкою, а об'єктивних результатів навчання учня/учениці у 1-2 класах - вербальною оцінкою, у 3-4 класах – рівневою оцінкою.

Основними видами оцінювання результатів навчання учнів  5-11 класів було тематичне, семестрове та річне. Оцінювання здійснюється у процесі повсякденного вивчення результатів навчальної роботи учнів, а також за результатами перевірки навчальних досягнень учнів: усної (індивідуальне, групове, фронтальне опитування), письмової (самостійна робота, контрольна робота, тематична контрольна робота, тестування тощо) з усіх навчальних предметів, крім курсів за вибором.

 

У освітньому закладі створено всі умови для отримання знань учнями і здобуття якісної освіти.

Протягом 2021/2022 року навчалося 80 учнів, 9  класів.

Початкову освіту здобували    34  учні,

базову середню -   34 ,

профільну - 12   .

Середня наповнюваність класів-  8,9   учнів.

 З них навчальний рік закінчили і мають:

-         високий рівень досягнень  3  учнів  (6,5 %);

-         достатній рівень  9 учнів (  19,6 %);

-         середній рівень  33учнів (  71,7 %);

-          початковий рівень знань мають 1 учень (2,2 %);

-         учні 1-4 класів оцінені вербально та рівнево.

 

Учні 4,9 та 11 класів були звільнені від складання ДПА. Дев’ятий  клас закінчили  9  учнів, 11 клас – 6  учнів.

Усі діти до 18 років охоплені навчанням.

 

 Відповідно до Освітньої програми, заклад працював за п’ятиденним робочим тижнем, з профільним предметом – українська мова(10клас) та біологія з основами екології(11клас). 

Навчальний план на 2021-2022 навчальний рік складений відповідно до Державного стандарту початкової загальної освіти, Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, враховує вимоги Концепції профільного навчання щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти:

   - для 1-3-х  класів – на основі освітньої програми початкової освіти (1-3 класи) Некрасівського НВК , схваленої на засіданні педагогічної ради  (протокол № 1 від 27.08.2020 року);

- для 4-го класів – на основі освітньої програми початкової освіти (4 клас) Некрасівського  НВК, схваленої на засіданні педагогічної ради  (протокол № 1 від 27.08.2020 року);

- для 5-9-х класів - на основі освітньої програми базової середньої освіти (6-9 класи) Некрасівського НВК, схваленої на засіданні педагогічної ради (протокол № 1 від 27.08.2020 року);

- для 10-11-х класів - на основі освітньої програми профільної середньої освіти Некрасівського НВК, схваленої на засіданні педагогічної ради (протокол № 1 від 27.08.2020 року).

У 1-му класі години варіативної складової  навчального плану передбачалися на вивчення курсів за вибором  «Каліграфія», у 3-4-му класах – вивчення курсу за вибором «Зарубіжна література» - по 1 годині.

У 7,9-му класах години варіативної складової відводяться на: на підсилення предмету «Інформатика»-  1 година у 7 класі;

9 клас – на підсилення вивчення предмету «Трудове навчання» -   1 год.

У старшій школі кількість годин для вивчення профільних предметів:

10 клас- факультатив з української мови «Орфографічний практикум» та «Практикум із синтаксису української мови» - по 0,5 год;на підсилення вивчення предмету «Математика» – 1год

11 клас -факультатив з біології «Узагальнення шкільного курсу з біології» -  0.5 год

факультатив з  екології « Екологія рідного краю» - 0.5 год

на підсилення вивчення предмету «Математика» - 1год

Години збільшено за рахунок варіативної складової навчального плану з урахуванням освітніх потреб  учнів та з метою формування ключових компетентностей учнів  засобами усіх предметів.

 

Індивідуальну форму здобуття  освіти (педагогічний патронаж) у навчально-виховному комплексі було організовано згідно порядку, визначеного Положенням про індивідуальну форму здобуття загальної середньої освіти, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 12 січня 2016 року № 8 (у редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 10 липня 2019 року № 955), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03 лютого 2016 року за № 184/28314.

Підставою для організації індивідуальної форми здобуття освіти (педагогічного патронажу) була заява батьків здобувача освіти,  заключення ЛКК Комунального закладу охорони  здоров’я  «Глухівська центральна районна лікарня». Відповідно, про організацію індивідуальної форми здобуття освіти видано накази по навчально-виховному комплексу.

 Учень , який здобував освіту за індивідуальною формою навчання, внесений до спискового складу учнів закладу освіти. Відомості про таких учнів внесені у класний журнал відповідного класу.

Кількість годин для організації навчання здобувачів освіти за індивідуальною формою розподілено з урахуванням  забезпечення якісного, особистісно орієнтованого та послідовного викладання предметів за відповідним індивідуальним навчальним планом. Індивідуальне навчання Семехи Назара здійснювалося за індивідуальним навчальним планом (за програмою для дітей із тяжкими порушеннями мовлення), який розроблений на основі Освітньої програми початкової освіти (4 клас) для дітей з особливими освітніми потребами (із тяжкими порушеннями мовлення) з урахуванням індивідуальних особливостей дитини, її здібностей та потреб, схваленим на засіданні педагогічної ради 30.08.2021 року, протокол № 1.

Індивідуальний навчальний план відображав перелік предметів інваріантної складової навчального плану та кількості годин, що відводяться для вивчення на кожен предмет, за умови виконання вимог Державного стандарту початкової загальної освіти та Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти.

Розклад занять затверджено директором закладу освіти та погоджено з батьками здобувачів освіти.

         Вчителя, який забезпечував індивідуальну форму здобуття освіти визначено наказом по закладу. Виконання індивідуальних навчальних планів та досягнення учнів фіксувалися вчителем в окремому журналі.

 

Освітній процес в закладі був організований  в очному та дистанційному форматі. Під час організації навчання з допомогою технологій дистанційного навчання було дотримано принцип академічної свободи вчителів у виборі платформ, форм і методів навчання, враховано технічні можливості забезпечення дистанційного навчання вчителями та учнями. Основна діяльність була спрямована на організацію навчання в  Google - класі та за допомогою Google Meet. Уроки проводилися відповідно до календарно-тематичного планування.

         Своєчасно у відповідній кількості проведені контрольні, лабораторні, практичні роботи, систематично здійснювалася перевірка робочих зошитів, про що свідчать відповідні записи та оцінки у класних журналах. Тематичне оцінювання здійснене з усіх предметів згідно календарно-тематичного планування.

Усі предмети інваріантної та варіативної складової  навчального плану обліковані в класних журналах, кількість проведених навчальних годин збігається з кількістю годин за навчальним планом.

  Отже, навчальні програми з предметів інваріантної  та варіативної частин навчальних планів фактично виконано кількісно та змістовно за рахунок уроків узагальнення, повторення та ущільнення навчального матеріалу. Кількість запланованих тем відповідає фактичним датам проведення уроків. Необхідні види контролю проведено вчасно, оцінки виставлено в основному об’єктивно. 

Із метою відстеження динаміки якості знань здобувачів освіти  адміністрацією закладу освіти було здійснено моніторинг рівня навчальних досягнень учнів 5-11-х класів у 2021-2022 навчальному році.

Кількість учнів, нагороджених Похвальним листом  у порівнянні  з   2020-2021 навчальним  роком зменшилась  на 1(було 4). Так у 2021-2022 навчальному році  становить 3.

 

 

Освітній процес забезпечували  17  педагогічних працівників та 2 вихователі ДНЗ:

19% вчителів мають кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»,

54% - «спеціаліст першої категорії»,

8% – «спеціаліст другої категорії»,

19% – «спеціаліст».

Протягом року усі педагогічні працівники підвищили свій професійний рівень шляхом курсової перепідготовки при СОІППО за інституційною формою.    

 Вчителі (100%), що викладають у 5-11 класах, пройшли підвищення кваліфікації вчителів, які забезпечують здобуття освіти учнями 5-11 класів ЗЗСО відповідно до нових методик згідно з концепцією НУШ, 17 вчителів отримали сертифікати за навчання на освітніх платформах та участі у вебінарах «На урок», «Всеосвіта», «Ранок», MCFR. 

Чергову атестацію пройшли 2 вчителів (12 %).

Головні зусилля було зосереджено на створення інформаційно-освітнього середовище професійного розвитку вчителів різними засобами, зокрема Гул-сервісами, використанням хмарних технологій, освітніх платформ, соціальних мереж, залучення зовнішніх ресурсів та активізації внутрішніх для задоволення професійного інтересу вчителів, вдосконалення ними власної педагогічної практики, підтримка в реалізації вчителями власної програми професійного розвитку, надання допомоги педагогічним працівникам у освоєнні нових інструментів освітньої діяльності, створені творчої атмосфери, ефективному втілені інновацій.

Система методичної роботи охоплювала як колективні так і індивідуальні форми реалізації, як традиційні так і інноваційні. Педагогічний колектив школи  приймав активну участь у всіх формах методичної роботи. У рамках роботи над загальношкільною науково-методичною темою «Особистісно-орієнтоване навчання учнів  як складова інноваційних технологій. Виховання патріотизму, національної гідності, шляхом використання краєзнавчого аспекту» педагоги взяли участь у методичному інтенсиві «Компетентісний урок як інструмент НУШ», на якому вчителі аналізували компетентності, працювали з інтерактивними вправами, створювали та розв’язували компетентнісні завдання, долучалися до Гугл-опитування, працювали з освітніми онлайн платформами LearningApps, WordArt, Kahoot. Двоє вчителів взяли участь у конкурсі «Учитель року»

Із метою якісної організації освітнього процесу, працювала професійна спільнота вчителів закладу. На засіданнях  якої обговорювалися накази, розпорядження, листи Міністерства освіти та науки України, рекомендації обласної, міської серпневої конференції, рекомендації  щодо викладання навчальних предметів, впровадження Державного стандарту базової школи, підготовка і проведення предметних олімпіад, проведення моніторингів, вибір підручників, використання модельних програм тощо.   

 Для підвищення професійної майстерності вчителів працювала методична майстерка «Удосконалення освітнього процесу через сучасні освітні інструменти» на якій вчителі освоювали нові освітні сервіси. Для дотримання академічної доброчесності усі учасники освітнього процесу долучились до освітньої кампанії «Так - академічній доброчесності», в рамках якої педагогічні працівники проходили опитуванні «Дотримання академічної доброчесності», ознайомлювали учнів з основними принципами та можливими порушеннями академічної доброчесності, виготовляли, разом з дітьми, інфографіку, презентації, плакати, відеоматеріали з даного питання.

Для ознайомлення з нормативними документами, Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників, було проведено гул-опитування «Професійний розвиток педагогів». для них організовано ділову гру «Творчий учитель – творчі учні», проведено онлайн-хакатон «Віртуальна дошка як просте середовище».

Протягом року дирекцією закладу було вивчено якість та результативність  викладання учнів з таких предметів: українська мова та література,англійська мова. Протягом року педагоги презентували свій досвід роботи на освітніх платформах «На урок», Всеосвіта, працювати над поширенням роздаткових, дидактичних матеріалів, цифрових ресурсів.

Вчителі школи активно працювали з обдарованими та здібними  учнями. Результатом роботи є   7  призових місць у ІІ етапі предметних олімпіад, інтерактивних конкурсах, олімпіадах, спортивних змаганнях, Під керівництвом учителів учні  закладу освіти були призерами та переможцями ІІ етапу Всеукраїнських олімпіад із базових дисциплін, міжнародних конкурсів «Кенгуру», «Соняшник», «Левеня», Міжнародного мовно-літературного конкурсу імені Тараса Шевченка, конкурсу з української мови ім. Петра Яцика.

    

     Виховна система закладу - це цілісна структура, яка сприяє успішній діяльності виховання.

     Виховна робота протягом 2021-2022 навчального року була спрямована на виконання завдань, поставлених Конвенцією про права дитини, Законом України «Про охорону дитинства», Законом України «Про освіту», Законом  України «Про запобігання та протидію домашньому насильству», Основними орієнтирами виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України, Національною стратегією розвитку освіти в Україні на період до 2022 року (Указом Президента України від 25 червня 2017 року №344/2017), Державною соціальною програмою «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини» на період до 2022 року, методичними рекомендаціями з деяких питань організації в закладах освіти виховної роботи.  Виховна діяльність здійснювалась у відповідності до наступних ключових напрямів:

•         військово-патріотичне виховання;

•         громадсько-правове виховання;

•         екологічне виховання;

•         художньо-естетичне виховання;

•         родинно-сімейне виховання;

•         моральне виховання;

•         профорієнтаційне виховання;

•         превентивне виховання

•         формування здорового способу життя;

•         розвиток творчих здібностей.

Та відповідно до основних орієнтирів виховання:

•         ціннісне ставлення до себе;

•         ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей;

•         ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;

•         ціннісне ставлення до праці;

•         ціннісне ставлення до природи;

•         ціннісне ставлення до культури і мистецтва.

     Основною метою у вихованні учнів у 2021-2022 навчальному році було продовження формування громадянина, патріота, інтелектуально розвиненої, духовно і морально зрілої особистості, готової протистояти ворогам Батьківщини та асоціальним впливам, вміння вирішувати особисті проблеми, творити себе і оточуючий світ.

     Серед основних завдань — національно-патріотичне виховання на засадах загальнолюдських, полікультурних, громадянських цінностей, забезпечення фізичного, морально-духовного, культурного розвитку дитини, формування соціально зрілої творчої особистості, громадянина України і світу, підготовка учнів до свідомого вибору сфери життєдіяльності та підвищення відповідальності сім'ї за освіту і виховання дітей.

     Виховна робота в 2021-2022 навчальному році була направлена на створення сприятливих умов для всебічного розвитку дітей на кожному з вікових етапів, їх адаптації в соціумі, формування демократичного світогляду, ціннісних орієнтирів, засвоєння морально - етичних норм, сприйняття власної індивідуальності, впевненості в собі, на усвідомленому виборі здорового способу життя, на осмислення самовизначення у виборі професії, на пропаганду духовних надбань українського народу, на виховання любові до рідної землі, мови, на формування правової культури, негативного ставлення до протиправних діянь, розвиток учнівського самоврядування, співпрацю з батьками та громадськими організаціями.

Педагогічний  колектив  створював  сприятливі  умови  для поліпшення         рівня  виховного  процесу,  плідно  працював  над  виховною  проблемою      «Формування свідомої особистості з громадською позицією, готової до конкретного обрання свого місця в житті шляхом патріотичного виховання».  

   Для  реалізації  проблемної  теми  було  розроблено  план  виховної  роботи, який  охоплює  всі  напрями  виховання,  включає  в  себе  календарні,            традиційні  шкільні   свята,  різноманітні  заходи.На  позакласних  заходах     класні  керівники  виховували  національну  самосвідомість,  патріотизм,      формували  фізичну  та  екологічну  культуру,  здоровий  спосіб  життя, та створювали  умови для розвитку творчої особистості.

             На основі цих нормативно-правових документів у школі було видано такі розпорядчо-інструктивні накази з виховної роботи: «Про виконання заходів з пожежної та техногенної безпеки», «Про заборону тютюнопаління на території навчального закладу», «Про створення Ради профілактики правопорушень серед учнів», «Про організацію роботи наркопосту у 2021-2022 н.р.», «Про організацію роботи з питання профілактики правопорушень та негативних проявів у молодіжному середовищі на 2021-2022 н.р.», «Про організацію роботи з питання профілактики та попередження ДДТТ на 2021-2022 н.р.», «Про призначення класних керівників та класоводів на 2021-2022 навчальний рік», «Про організацію виховної роботи в НВК у 2021-2022 н.р.», «Про затвердження плану заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді у 2021-2022 н.р.», «Про організацію гурткової роботи у закладах освіти на території Глухівської міської ради», «Про ведення документації класного керівника», «Про організацію роботи класних керівників», «Про перевірку планів виховної роботи класних керівників на 2021-2022 н.р», «Про перевірку журналів планування та обліку роботи гуртків на 2021-2022 н.р.», «Про введення в дію Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у Некрасівському НВК на період карантину у зв`язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)», «Про стан ведення класними керівниками роботи щодо профілактики правопорушень та злочинності , СНІДу, наркоманії, алкоголізму, відвідування учнями школи», «Про організацію відпочинку та змістовного дозвілля дітей і юнацтва під час зимових шкільних канікул», «Про проведення інструктажів з правил поведінки, попередження нещасних випадків», «Про організацію та проведення заходів з питань безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу на час зимових канікул».

     Виховання молодого покоління – це не лише система цілеспрямованого й планомірного формування світогляду, ціннісних орієнтацій, почуттів, волі й характеру молоді, але й адаптація її в соціальному середовищі. Виховувати дитину – це, передусім, знати її душу, бачити й відчувати її індивідуальний світ.

     Для забезпечення виховного процесу в школі наявні бібліотека, музейна кімната, кімната народознавства, спортивна зала, спортивний  та дитячий майданчики.

     Виховний процес у навчальному закладі організовували заступник директора школи з виховної роботи, 6 класних керівників. Всі фахівці мають вищу педагогічну освіту. Середній педагогічний стаж становить  близько 20 років.

     Виховна робота в школі носить плановий, цілеспрямований характер. Цьому свідчить комплекс  актуальних питань, які розглядались на нарадах при директорі, на засіданнях педагогічної ради, засіданнях методичного об`єднання класних керівників, серед яких:

- про організацію чергування по школі учителів та учнів у 2021/2022 навчальному році;

- про організацію харчування учнів школи та звільнення від оплати за харчування дітей пільгового контингенту у 2021/2022 навчальному році;

-  про організацію профорієнтаційної роботи;

- про попередження дитячого травматизму під час організації навчально-виховного процессу;

- про стан відвідування учнями школи;

        - про стан виховної роботи у школі за І семестр 2021/2022 навчального року;

-  про стан  роботи з дітьми пільгового контингенту;

        -  про роботу з дітьми, схильними до правопорушень.

     Відповідно до циклограми внутрішкільного контролю з питань виховної роботи на 2021-2022 навчальний рік були вивчені плани виховної роботи класних керівників, стан роботи з формування здорового способу життя, робота класних керівників з профілактики правопорушень, бездоглядності.

      З метою профілактики порушення виконавської дисципліни систематично здійснювався внутрішкільний контроль.

Тематика перевірок:

- урок;

- зовнішній вигляд;

- дозвілля;

- шкідливі звички;

- кращий підручник, щоденник, зошит тощо;

- дотримання режиму школяра

      Результати перевірок розглядались та обговорювались на засіданнях самоврядування, ради профілактики, наркопосту, педрадах, робочих лінійках.

      Науково-методичне забезпечення виховної роботи здійснювало методичне об’єднання класних керівників. У цій роботі забезпечувався комплекс практичних заходів.

      Крім методоб’єднання, з класними керівниками практикувалися ще і оперативні наради, які давали можливість швидко й оперативно вирішувати всі питання, що назрівали в колективі.

       З метою досягнення більшої ефективності виховної роботи класні керівники протягом 2021-2022 навчального року працювали сумісно зі шкільним практичним психологом, проводячи тестування, діагностику, вивчаючи індивідуальні особливості учнів.

      Виховні заходи, відкриті загальношкільні виховні години, що проводились класними керівниками, заступником з виховної роботи, бібліотекарем протягом року, були різноманітними, відповідали віковим особливостям учнів, сприяли розвитку творчих здібностей та ініціативності школярів.

             На високому методичному рівні пройшли загальношкільні виховні години:

- урок мужності «Пам`ять про минуле» (до Дня партизанської слави – 8 клас, кл. керівник Кебець Ю.В.);

- «Виховання толерантності починається з тебе» (в рамках тижня толерантності, практичний психолог Тарасенко А.О.);

- година спілкування «Україна – це територія Гідності і Свободи» (до Дня Гідності та Свободи – 10 клас, кл. керівник Багута О.В.);

- круглий стіл «Українська діти спілкуються українською» (до Дня української писемності та рідної мови – 5 клас, кл. керівник Коваленко Н.М.);

- загальношкільний урок - реквієм «Жнива скорботи» (з увічнення пам`яті жертв Голодомору-33 та жертв політичних репресій – 7 клас, кл.керівник В`язовик Є.В.);

- година спілкування «Зупинимо СНІД разом» (до Всесвітнього Дня толерантного ставлення до людей, які живуть з ВІЛ\СНІДом, учитель біології Сергієнко Ю.В.);

- заходи у рамках Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства» (практичний психолог Тарасенко А.О.).

- лінійка щодо вшанування жертв Голокосту «Скорботна свічка пам`яті святої»;

- лінійка-реквієм «Волі народної дзвін» (до пам`яті героїв Крут);

- загальношкільна лінійка «Ангели Небесної Сотні» (до Дня Героїв Небесної Сотні);

- онлайн-вікторина «Чорнобиль: історія і сучасність» (до 35-х роковин Чорнобильської катастрофи).

      Поряд із традиційними формами виховної роботи значне місце за результативністю посідає шкільне самоврядування.

      Шкільний клуб учнівського самоврядування «Джерело» працює вже не один рік, має свої традиції, сформована структура, програма розвитку та перспективні плани роботи.

      В структурі шкільного клубу діє 4 міністерства, кожне з яких працює за певним напрямом. Очолює роботу всіх міністерств президент школи.            Діяльність клубу «Джерело» здійснювалася на основі річного плану роботи. Шкільний клуб протягом навчального року проводив засідання, згідно плану, тематика яких була різноманітною: робота над проектами, обговорення, проведення та організація різноманітних свят, вечорів, виховних заходів,  затвердження планів роботи тощо.

     Протягом 2021-2022 н.р. було проведено низку цікавих виховних заходів, які характеризувалися ростом активності учнів, учителів і, що особливо відрадно, батьківських комітетів класів. В ході підготовки та проведення цих заходів з’явилось багато цікавих ініціатив, які вдалося реалізувати. Так на високому рівні були проведені  традиційні шкільні свята:

-  свято Першого дзвоника;

- заходи до Дня захисника та захисниці України, до Дня українського козацтва;

- святковий концерт до Дня учителя;

- спортивне свято «Нумо, хлопці» з нагоди Дня збройних сил України;

- заходи до дня української хустки;

- до Дня святого Миколая «Миколай прийшов в гості до нас»;

- новорічні та різдвяні свята;

   Також була оформлена виставка  поробок  та   композицій із природніх матеріалів «Осінній вернісаж» (1-11 класи), виставка малюнків і поробок «Зимові розваги» (1-4 класи).

      Креативно пройшла святкова зустріч педколективу, підготовлена  учнівським самоврядуванням до Дня учителя. 

      Оригінально були зроблені своїми руками фотозони для святкування Дня учителя, новорічних свят.

      Цікаво і змістовно проведені предметні тижні з фізики і математики, з предметів естетичного циклу, тиждень безпеки дорожнього руху, тиждень толерантності, Всеукраїнський тиждень з протидії булінгу.

       Головною умовою досягнення мети щодо розвитку дитини у навчально-виховному процесі є залучення кожної дитини до суспільно-корисної діяльності з урахуванням її можливостей і творчих здібностей.

       З метою надання професійної допомоги дітям для розвитку природних задатків та здібностей, здобування максимальної користі з хобі, захоплень та індивідуальних нахилів складено банк даних обдарованих дітей за такими розділами:

-         діти, які мають вокальні, декламаторські, хореографічні, технічні здібності;

-         діти, які мають здібності до образотворчого мистецтва, науково-дослідницької роботи.

      Низка різноманітних виховних колективних заходів була спрямована на виховання здорового способу життя та розвиток фізичних здібностей учнів. Найважливіший напрям цієї роботи – робота спортивних секцій, проведення різноманітних спортивних змагань.

     Для організації змістовного дозвілля була проведена робота по залученню дітей до позашкільної освіти. Протягом 2021-2022 н.р. в школі працювали 2 гуртка  «Лідер» , «Джерельце» та спортивна секція з волейболу (ДЮСШ) .

     Щороку школярі беруть активну участь у районних, обласних, Всеукраїнських конкурсах, турнірах, змаганнях. Результати участі наведені у

таблиці:

№ з/п

Назва заходу

ПІБ учасника, клас

Місце

Примітка

1.

 

 

Обласний конкурс «Проба пера»

 

 

    Куліш П., 7 кл.

 

 

 

 

           І

 

Область-ІІ

 

 

 

2.

Дистанційний регіональний багатожанровий фестиваль-конкурс «Перлини Полісся» (номінація: вокальне мистецтво)

    

      Черкас В., 4 кл.

  Андреєва К., 9 кл.

Бондаренко А., 10 кл.

 

дипломант

ІІІ

ІІІ

 

        

       За період карантину  та військового стану у нашій державі виховна  діяльність здійснювалась дистанційно. Згідно плану виховної роботи школи  проводилися (по можливості) заплановані заходи. Для організації  заходів  було створено групи  у Viber. Результати роботи публікувалися на сайт школи та на сторінці нашої школи у Фейсбук.

     Організована робота щодо залучення учнів до позакласної та позашкільної діяльності забезпечує розвиток їхніх творчих здібностей і нахилів, а разом з тим забезпечує і соціальну зайнятість учнів після навчальної діяльності. Спілкування між ровесниками сприяє передачі інформації, розуміння потреб свого оточення, а роль керівника гуртка в цьому процесі, його авторитет, сприяють налагодженню зв’язків дітей з дорослими.

         Зайнятість дітей зменшують можливість деструктивної поведінки, а високі досягнення в творчості, піднімають імідж гуртківців і зумовлюють процес наслідування ровесниками.

Рада профілактики правопорушень.

  Значну увагу приділяли роботі Ради профілактики правопорушень, профілактиці булінгу у шкільному середовищі та роботі з попередження випадків торгівлі людьми. Питання з профілактичної роботи з попередження правопорушень та злочинів серед учнів розглядалися: на нарадах при директорові, на засіданнях методичного об’єднання класних керівників, загальношкільних батьківських зборах, на засіданнях Ради школи.

     Особливу увагу приділяли роботі з попередження шкільного булінгу. Дуже небезпечним та поширеним  стало явище цькування в  українських школах. За даними соціологічних опитувань 25% школярів зазнавали цькувань,67 % дітей були жертвами, кривдниками або свідками булінгу, 48 % дітей нікому не розповіли про пережите.

      Усі заходи сприяли поліпшенню умов навчання, розвитку та виховання дітей. З учнями школи, схильними до девіантної поведінки та пропусків навчальних занять без поважних причин, проводилася планомірна робота щодо охоплення їх навчанням та позаурочною діяльністю .

      Приділялася увага роботі з попередження наркоманії, алкоголізму, боротьбі з тютюнопалінням серед неповнолітніх. З метою профілактики та пропаганди здорового способу життя, боротьби з наркоманією та СНІДом, відповідно до річного плану роботи проводилися тематичні заходи.У школі розроблено наскрізну систему бесід та тематичних годин з морально- правового виховання. Під час виховних годин класні керівники застосовували активні методи роботи, використовували методику колективної творчої діяльності.

      Формування ініціативної, здатної приймати свідомі рішення особистості неможливе без широкого залучення учнів до управління шкільними справами через участь в органах учнівського самоврядування. Модель учнівського самоврядування нашої школи має цілеспрямовану, конкретну, систематичну, організовану і прогнозовану за наслідками діяльність. Робота самоврядування налагоджена таким чином, що кожен учень має доручення (постійні, тимчасові). 

Попередження дитячого травматизму

      Головною метою державної політики у сфері профілактики дитячого травматизму є забезпечення умов реалізації конституційного права кожного громадянина на охорону життя та здоров'я, підвищення рівня безпеки життєдіяльності населення, особливо дітей, як передумови сталого соціально-економічного розвитку країни. Проблеми поліпшення умов навчання учасників навчально-виховного процесу, попередження їх травматизму стають надалі все більш актуальними і широко обговорюються на загальнодержавному та місцевому рівнях. Протягом року значна увага приділялась заходам з попередження дитячого травматизму.

     Усю виховну роботу колектив спрямовував на те, щоб допомогти дітям розкрити свої творчі здібності, позбавитися комплексів та страхів, порозумітися між собою, пізнати один одного краще. Плануємо всім педагогічним колективом продовжити роботу в усіх напрямках у наступному навчальному році.

     Всі учні охоплені постійними і тимчасовими дорученнями, проводилася систематична індивідуальна робота з дітьми.

     У всіх класах створені і діють класні батьківські комітети, які працюють за планами, узгодженими з класним керівником. Класними батьківськими комітетами була проведена значна робота. Заслуговує на увагу досвід спільної роботи класоводів початкової школи з організації спільних заходів.

     Класні керівники та класоводи підтримують тісний контакт з батьками в онлайн-режимі та через щоденники. Крім того, всі класні керівники, практикують індивідуальні консультації та бесіди з батьками. Мета таких консультацій — допомогти батькам у вирішенні конкретних ситуацій, пов’язаних з їхньою дитиною.

      У НВК здійснюється постійний контроль за відвідуванням учнями навчального закладу. Пропусків занять без поважних причин протягом І і ІІ семестрів  не було.  Відомості про відсутніх здобувачів освіти та причину їх відсутності записувалися у журнал обліку відвідування школи. Причини відсутності підтверджувалися медичними довідками та іншими документами.

     Підсумовуючи, слід зазначити, що є чимало позитивних моментів у виховній діяльності нашого навчального закладу. Фактично всі вихованці протягом навчального року були задіяні у виховному процесі НВК, мали і виконували певні доручення, були залучені до роботи різноманітних гуртків та секцій. Діяльність класних колективів та класних керівників також можна визнати доброю.

     Але поряд із досягненнями та проробленою роботою маємо ще багато проблем, над якими треба працювати. Не слід забувати, що поряд із навчанням іде виховання, якому слід приділяти більше уваги. Тому перш за все нам, учителям, потрібно підтримати роботу шкільного клубу «Джерело» і класних колективів, потрібно цікавитися справами учнів, допомагати, іти назустріч, створювати належні умови та можливості для позакласної виховної роботи. Дуже хотілося б на належному рівні налагодити роботу прес-центру. В учнів спостерігається недостатня сформованість потреби у самовдосконаленні та розвитку здібностей та задатків, тому треба чітко налагодити процес розвитку дитячих обдарувань через оптимально побудований навчальний процес, систему позаурочної форми роботи та ефективну взаємодію сім’ї та школи.

    Упродовж 2021/2022 навчального року з випускниками 11-го класу проводилась системна планова робота з питань підготовки і участі у ЗНО-2022. 6 учнів 11-го класу вивчали профільний предмет біологію з екологією. Попри наказу Міністерства освіти і науки України від 28.02.2022року№232 «Про звільнення від проходження державної підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти  5 випускників 11-го класу взяли участь у процедурі зовнішнього незалежного оцінювання. Вони вчасно пройшли реєстрацію для учасників ЗНО, отримали відповідні документи для допуску до участі у ЗНО (сертифікати учасників тестування, запрошення на ЗНО-2022.)

        Протягом навчального року вчителями-предметниками була організована підготовка учнів до участі у ЗНО-2022. На уроках проводилось повторення навчального матеріалу, розроблялись і впроваджувались в навчальний процес різнорівневі тестові завдання для учнів, були оформлені відповідні наочні матеріали (стенди) для інформаційної підтримки абітурієнтів. Вчителями-предметниками були складені також календарно-тематичні плани на виконання Програм підготовки учнів до ЗНО-2022  з навчальних дисциплін, затверджених Міністерством освіти і науки України.

Таким чином, роботу в школі по підготовці випускників до ЗНО можна вважати такою, що відповідає сучасним вимогам.

У наступних роках слід звернути особливу увагу на якість підготовки випускників до ЗНО. Більш широко впроваджувати в освітній процес різнорівневі тестові технології, дотримуючись Програм підготовки учнів до ЗНО з предметів, рекомендованих Міністерством освіти і науки України. Здійснити моніторинг якості освітнього процесу з предметів. Питання результативності участі учнів у ЗНО розглянути на засіданні педагогічної ради у жовтні 2022 року.

Із участю працівників ДНЗ забезпечувався принцип наступності та безперервності освіти між дошкільною установою та початковою ланкою навчання загальноосвітньої школи. Для батьків та майбутніх першокласників проведено зустрічі, бесіди, анкетування.

Проаналізувавши роботу закладу дошкільної освіти за 2021 - 2022 навчальний рік, можна відмітити, що колектив ДНЗ  створював необхідні умови для охорони життя та зміцнення здоров’я дітей, їх повноцінного всебічного розвитку.

Дошкільний заклад  здійснює свою діяльність відповідно до Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту»,  Базового компонента дошкільної освіти в Україні , Положення про дошкільний навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.06.2015 № 641,  Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 24.03.2016 № 234, Гранично допустимого навантаження на дитину у ЗДО різних типів та форм власності, затвердженого наказом МОН України від 20.04.2016 № 446, за Освітньою програмою для дітей «Я у світі», парціальною програмою  про здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку» Про себе треба знати, про себе треба дбати».

ДНЗ  працює за п`ятиденним  робочим  тижнем

Щоденний графік роботи дошкільного закладу: 7:30 – 18:00.

Групові кімнати закладу забезпечені меблями та ігровим обладнанням, мають сучасний інтер’єр. Розвивальне середовище дитячого закладу відповідає інноваційним вимогам та організовано з урахуванням інтересів дітей та їх віковим особливостям: створені комфортні, сприятливі умови для розвитку дітей в самостійній і спільній діяльності. Недоліками є нестача в групах сучасних технічних засобів (комп’ютерної техніки).

Для підвищення рейтингу ДНЗ , пропагування досвіду роботи педагогічного колективу, ознайомлення громадськості та батьків з життям закладу постійно поповнюється матеріалами сайт закладу http://nnvk.ucoz.ua.

У закладі дошкільної освіти в 2021 – 2022 н.р.  виховувалось  16 дітей  від 3-х до 6 років дошкільного віку та  функціонувала 1різновікова  група.

Колектив ДНЗ згідно штатного розкладу нараховує 6 осіб, з них: вихователі – 2 людини, музичний керівник – 1, практичний психолог – 1, помічник вихователя – 1, кухар – 1.

Педагоги проходили  онлайн – курси на платформі Едера та Прометеус. Отримали сертифікати.

         Вихователі розробляють та публікують свої матеріали на платформі «Всеосвіта». Вихователь Отрохова Н.М. вже має 29 публікацій. Остання публікація «Пам’ятка для батьків «Безпека Вашої дитини взимку»».     

         В ДНЗ  використовують сучасні  інноваційні технології під час проведення освітнього процесу: круги Луллія ; мнемотехніку, палички Кюізенера.

Для виявлення творчого потенціалу дітей, розвитку їх інтелектуальних та творчих здібностей в дошкільному закладі працювали гуртки: «Умілі ручки з художньої праці» ( Вихователь Отрохова Н.М), «Пластилінові фантазії» ( Вихователь Білик М.І).

Працювали гуртки один раз в тиждень, щосереди з 16.00. до 16.30. Відвідувало гуртки 4 дитини старшої групи. Вихователі працювали за такою програмою: « Організація гурткової роботи в дошкільних навчальних закладах : програми гуртків ( художньо – естетичний напрям : образотворча діяльність, художня праця)/ Укладач: Міщенко Л.Б.- Суми: Ніко. - 2013 -194с.

Освітній процес в дошкільному закладі здійснюється за чинною освітньою програмою розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі», а також за парціальною освітньою програмою  про здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку  «Про себе треба знати, про себе треба дбати».

Основною формою організації роботи навчальної діяльності дітей дошкільного віку у нашому закладі залишаються заняття з різних видів діяльності. У закладі  вихователі проводять заняття індивідуальної та групової форми організації, тематичні, комбіновані, інтегровані, підсумкові.

Протягом 2021 -2022 н.р. з вихованцями дошкільного закладу відповідно річного плану були проведені різноманітні заходи та свята:  Тиждень здоров’я «Здоров’я найцінніший скарб», Тиждень математики «Мислимо, граємо, математику вивчаємо», «Новорічний карнавал», День Єднання, День Святого Миколая, День зимових забав, Валеологічна руханка «Біжать ніжки по доріжці», День Соборності.

Також  вихованці взяли участь у конкурсі «Уроки доброти» ( благодійний конкурс) від благодійного фонду «Запорука». Отримали сертифікат.

У дошкільному закладі  працював  Консультативний центр «Разом з мамою», який  надавав психолого-педагогічну допомогу батькам  або особам, які їх замінюють, у вихованні та розвитку дітей раннього віку (від  1 до 3 років), які не відвідують дошкільний навчальний заклад постійно.

Матеріали консультацій було викладено на сайті , щоб батьки, які з різних причин не могли відвідувати засідання консультативного центру, змогли ознайомитись з матеріалами вдома. Також вихователі  підтримували зв’язок з батьками особисто  і в телефонному режимі (за необхідності).

Робота з батьками проводилась у формі групових та індивідуальних усних консультацій, бесід, шляхом залучення батьків до співпраці і взаємодії з педагогами в закладі. Це перегляд  та участь батьків в  дитячих святах, розвагах, виховних заходів. Для забезпечення інформування батьків про діяльність колективу працівників закладу освіти, оформлені інформаційні стенди, працює сайт ДНЗ. Завдяки цьому, ми маємо можливість висвітлювати важливі моменти із життя нашого закладу.

У зв’язку з воєнними діями в Україні дошкільний заклад перейшов на дистанційне навчання.

Роботу з 14.03.22  по 31.05 .22. здійснювали вихователі відповідно до складеного індивідуального плану під час воєнного стану.

Протягом даного періоду  вихователі займались  самоосвітою.Пройшли онлайн – курси на платформі Едера та Прометеус. Отримали сертифікати.

У навчальному закладі розроблена та впроваджується Стратегія розвитку, Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти, Положення про внутрішній моніторинг, Положення про академічну доброчесність, Освітня програма. річний роботи тощо.

До розроблення  залучалися усі учасники освітнього процесу. Протягом навчального року робочою групою проведено самооцінювання за напрямом «Система оцінювання здобувачів освіти». Вивчено якість та результативність викладання предметів:українська мова та література,англійська мова. Проведено ряд моніторингів: ведення учнівських зошитів; щоденників; якості, безпечності харчування та роботу шкільної їдальні; адаптації учнів; виконання навчальних планів і програм; відвідування закладу; ведення класних журналів; сформованості читацької компетентності; математичної компетентності.

Проведено 11 педагогічних рад, 11 оперативок, 2 загальних зборів колективу, звіт директора закладу.

Заклад забезпечує відкритість прозорість та інформаційність своєї роботи.

У 2021-2022 навчальному році було організоване гаряче харчування за бюджетні кошти для дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей, потерпілих від наслідків аварії на ЧАЕС та  учнів із числа дітей, батьки яких є учасниками антитерористичної операції. Було також організоване харчування учнів 1-11-х класів за батьківську плату згідно поданих батьками заяв.

          Некрасівський навчально-виховний комплекс функціонує у відповідності з «Положенням про загальноосвітній навчальний заклад», затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 14.06.2000 № 964, створює необхідні умови для здобуття загальної середньої освіти на рівні Державних стандартів і сприяє вихованню морально і фізично здорового покоління.

          З метою дотримання санітарного режиму, якісної роботи закладу освіти, створення епідемічно безпечних, оптимальних умов навчання і виховання учнів педагогічний колектив навчально-виховного комплексу керується «Державними санітарними правилами і нормами влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу ДСанПіН 5.5.2.008-1», затвердженими Постановою Головного санітарного лікаря України від 14 серпня 2001 року № 63, Санітарним регламентом для закладів загальної середньої освіти(постанова МОЗ України від 25.09.2020, № 2205)

          Упродовж 2021/2022 навчального року заклад освіти працював відповідно до затвердженого наказом режиму роботи, річного плану та відповідної документації. По навчально-виховному комплексі видано ряд наказів, які регламентували роботу закладу освіти щодо  зміцнення здоров’я та профілактики захворювань серед учнів.

          В закладі освіти працює медична сестра Крюк Наталія Григорівна. Упродовж навчального року медична сестра проводила санітарно-гігієнічні, протиепідемічні, оздоровчі, лікувальні заходи, надавала індивідуальну першу  медичну допомогу та контролювала проведення поточної дезінфекції.

Відповідно до пункту 16 частини 1 статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», постанови Кабінету Міністрів України від 16 січня 2003 року № 31 «Про затвердження  Державної соціальної цільової Програми «Шкільний автобус», з метою поліпшення стану забезпечення організованим підвезенням учнів до місць навчання і додому, створення умов для забезпечення якісних послуг у загальноосвітніх навчальних закладах сільської місцевості у закладі організоване підвезення вихованців  та педагогічних працівників. Сформовано паспорт автобусного маршруту. Автобусу був проведений технічний огляд. Водій має медичний огляд. З 2018 року призначений вихователь по підвезенню учнів до школи та додому

Планово-господарська діяльність школи у 2021/2022 навчальному році була спрямована на створення належних санітарно-побутових умов навчання та виховання учнів, вдосконалення навчально-матеріальної бази школи, осучаснення інтер’єру шкільних приміщень. Достатньо уваги було приділено питанню економії енергоносіїв, раціональному використанню фінансових ресурсів. Основними джерелами фінансування школи були:

·        державне (місцевий бюджет) – оплата енергоносіїв, харчування учнів  та вихованців пільгового контингенту, заробітна плата працівників школи.

·        позабюджетні надходження – спонсорська допомога (інвестори, підприємці та депутати).

Упродовж навчального року за позабюджетні кошти виконані роботи:

Упродовж 2021/2022 навчального року системи життєзабезпечення школи підтримувались в робочому порядку.

Упродовж  2021/2022 навчального року з різних позабюджетних джерел надійшли кошти у вигляді матеріалів, обладнання тощо.

    ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ:

1. Реорганізація в заклад нового типу - гімназія з початковою школою.

2. Створення безпечного, комфортного, розвивального освітнього середовища. шляхом обладнання укриття усім необхідним для перебування і навчання.

3. Оновлення простору шкільного коридору, створення локацій для розвитку, відпочинку, дозвілля.

4. Запровадження НУШ в 5  класі, затвердження навчальних програм, розроблення власних освітніх ресурсів.

5.Підвищення якості та рівня знань учнів, шляхом впровадження  Стем – навчання, нових сучасних інструментів, технології.

6. Забезпечення перемоги учнів у міському та обласному етапах предметних олімпіад, міських, Всеукраїнських  конкурсах та належної підготовки учнів до ДПА та ЗНО.

7. Підвищення професійного рівня педагогів за рахунок щорічної курсової перепідготовки, навчання на освітніх платформах.

8. Інформатизація управлінської діяльності, впровадження електронних журналів, щоденників, електронного планування, звітування.

9.   Формувати в  учнів здоровий спосіб життя.

10. Спільна розробка з учнями шкал само- та взаємооцінювання, впровадження власних критеріїв, принципів, правил оцінювання навчальних досягнень.

Популярні дописи з цього блогу

Освітня програма

ПОРЯДОК ПОДАННЯ ТА РОЗГЛЯДУ ЗАЯВ ПРО ВИПАДКИ БУЛІНГУ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ