Інформаційна довідка щодо організації освітнього процесу в умовах правового режиму воєнного стану в Некрасівському НВК:ДНЗ-ЗОШ І-ІІІ ступенів

 Інформаційна довідка

щодо організації освітнього процесу

в умовах правового режиму воєнного стану

в Некрасівському НВК:ДНЗ-ЗОШ І-ІІІ ступенів

 

Під час дії в Україні правового режиму воєнного стану створення безпечних умов для учасників освітнього процесу – одне з першочергових завдань адміністрації закладу освіти. У ході підготовки закладу освіти до організованого початку 2022/2023 навчального року було вжито заходи для облаштування протирадіаційного укриття №69575. У ході підготовки ПРУ до роботи було проведено косметичний ремонт стін та стелі, поновлена електрична мережа, відновлені канали повітропосточання вентиляції.  Підготовлені меблі для перебування під час повітряної тривоги. Укриття укомплектоване засобами первинного пожежогасіннятворено запаси води та медикаментів. Підключення до мережі інтернет відсутнє. На приведення ПРУ в належний стан було використано 12548 гривень. Загальний висновок про стан готовності захисної споруди  оцінюється  як обмежено готове  до використання за призначенням.

 

Освітній  процес в закладі здійснюється з використанням технологій дистанційного навчання через поєднання синхронного та асинхронного режимів. Асинхронний режим здійснюється на платформах Google Classroom, Viber; синхронний режим за допомогою комунікаційного онлайн сервісу Meet.

 

Освітній процес здійснюється з максимальним дотриманням розкладу уроків, затвердженим директором, що враховує вимоги Санітарного регламенту щодо тривалості перерв та тривалості роботи з використанням комп’ютерної техніки для дітей різних вікових категорій.

 

Комунікація між дирекцією закладів освіти та педагогічними працівниками здійснюється в онлайн та офлайн режимах. Створено Viber-групу, педради й наради проводяться на платформах ZOOM, MEET. Крім того, працівники відвідують заклади освіти, заповнюють класні журнали та іншу документацію безпосередньо у закладі освіти, а також чергують у закладах освіти згідно з графіком чергувань. Також проводиться комунікація закладу освіти з батьками учнів.

 

Контроль за виконанням навчальних програм, організацією освітнього процесу дирекціями закладів освіти забезпечується шляхом перевірки календарного планування, записів проведених уроків у класних журналах, а також відвідування онлайн-уроків; адміністрації закладів під’єднані до Вайбер-груп класів.  Календарно-тематичне планування відкориговано згідно з розкладом та відповідно до структури навчального року. Педагогічні працівника майже всі забезпечені комп’ютерами,хром буками.

 

Навчальний заклад має свій веб-сайт. Тут вчителі розміщають різноманітну інформацію як для учнів , так і для батьків. У більшості вчителів є свої веб-сайти. Практичний психолог розміщує  рекомендації для батьків щодо роботи з дітьми,відповідно до їхнього віку. 

 

З метою забезпечення територіальної доступності до закладу освіти в мирний час  організовано підвезення здобувачів освіти до місця навчання та в зворотному напрямі. У зв’язку з організацією освітнього процесу за дистанційною формою навчання взагалі не здійснюється підвезення учнів.

 

У навчальному закладі навчається 79 учнів та 14 вихованців дошкільного навчального закладу. Із них за межами Сумської області перебуває один учень,за кордоном – 4 учня. Є учні  із числа ВПО. Їх 4.Із кількості педагогічних працівників один вихователь дошкільного начального закладу  на даний час перебуває за кордоном та продовжує працювати дистанційно.

 

Вакантні посади відсутні.

 

У навчальному закладі схвалена та затверджена освітня програма.

 

Навчальний заклад  облаштовано кабінетами початкових класів (4), інформатики , спортивною залою,англійської мови,історії,зарубіжної літератури,української мови та літератури,кабінетами фізики, біології, майстернею. Актова зала відсутня. Кабінети початкових класів оснащені інтерактивними дошками,комп’ютерами,проекторами.  У кабінетах біології , української мови та літератури – проектори та комп’ютери. У кабінеті інформатики – інтерактивна панель. У закладі наявна бібліотека. Учні  1-4-х класів в повному обсязі забезпечені підручниками. Невирішеним залишається питання забезпечення підручниками учнів 5-го класу. Проблема вирішується за допомогою користування електронними версіями підручників, які розміщені у вільному доступі на інтернет-ресурсах, єдиних освітніх платформах, у батьківських та учнівських спільнотах тощо.

 

У закладі є практичний психолог. Робота  практичного
 
психолога в основному спрямована на здійснення постійного психологічного
 
супроводу як здобувачів освіти, так і їх батьків, проведення групових
 
або індивідуальних консультацій.

 

На веб-сайті закладу оприлюднено інформацію щодо умов доступності школи для навчання осіб з ООП. Школа   не оснащена пандусом. В навчальному закладі відсутні учні з особливими освітніми потребами.

 

Про наявність чинників, які негативно впливають на результати навчання учнів у дистанційному режимі в умовах дії воєнного стану можна  відмітити: відсутність «живого спілкування» між учителем та учнем; невміння самостійно вчитися ; відсутність в учнів постійного доступу до швидкісної мережі Інтернет  та технічних засобів; зниження мотивації до навчання; байдужість, апатія ; нездатність сконцентруватися на навчальному матеріалі.

 

 

Директор                                                                      Юрій КОЛОМІЄЦЬ

Популярні дописи з цього блогу

Освітня програма

ПОРЯДОК ПОДАННЯ ТА РОЗГЛЯДУ ЗАЯВ ПРО ВИПАДКИ БУЛІНГУ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ